newsletter
Aktualno

Sponzorirana objava v e-novicah kot del marketinškega načrta

V digitalnem svetu je vse težje tekmovati z drugimi blagovnimi znamkami, ko gre za drugačnost in učinkovitost. S sponzorstvom e-novic lahko dosežete svoje občinstvo neposredno v mapi »Prejeto« in zaobidete blokade oglasov ter dosežete večjo vidnost.

Vključitev sponzoriranih vsebin v e-novice različnih medijev v vašo marketinško strategijo blagovni znamki omogoča dostop do baze angažiranih naročnikov in prednost pri konkurenci, izpostavijo na MarketingWeek.com.

Kaj je sponzorstvo e-novic in kakšen vpliv ima vašo blagovno znamko?

Sponzorstvo e-novic je plačan oglas v e-poštnem novičniku. V primerjavi s spletnim oglasom ali oglasom na družbenih medijih je tovrstna objava bolj izvirno vključena v uporabniško izkušnjo potrošnikov.

Ko z medija pošljejo e-novičnik naročnikom v nabiralnik, ga ti v nasprotju z objavami na družbenih omrežjih ne morejo spregledati. Za razliko od platform, ki so osredotočene na zabavo (družbeni mediji), e-pošta pogosto zahteva popolno pozornost bralcev, predvsem ko jo prebirajo v službenem času. Raziskava podjetja Adobe je pokazala, da potrošniki namenimo okoli pet ur dnevno branju osebne in službene e-pošte. Ko bralec naleti na vašo sponzorsko vsebino, je torej v stanju pozornosti.

Sponzorske objave v e-novicah pa imajo še eno prednost – programi za blokiranje oglasov jih ne bodo prestregli. Ker je umestitev sponzorirane vsebine prikazana v telesu e-pošte in dokler sodelujete z zaupanja vrednim medijem, pošta ne bo pristala med nezaželeno.

Skrbno izberite svojega partnerja

Izbira partnerja je ena od najpomembnejših odločitev pri umestitvi sponzoriranih vsebin v e-novice. Številni »newsletterji«, kot jim radi rečemo, so ustvarjeni v medijih, ki imajo osredotočene tematike, identiteto in ciljno občinstvo. Preden se odločite, kateri medij izbrati, analizirajte skupne točke z njihovimi bralci. Ključne osebe v mediju prav tako lahko prosite, naj delijo z vami demografijo bralcev, da preverite, ali so usklajeni z vašim ciljnim občinstvom. Z izbiro publikacij, ki objavljajo vsebino iz vaše dejavnosti, ne morete brcniti v temo. Če na primer vodite blagovno znamko vrhunskih oblačil, poiščite luksuzne ali modne medije. Strokovnjaki priporočajo sodelovanje z več različnimi mediji, ki zasledujejo zgodbe iz vaše dejavnosti, saj naj bi tako lažje dosegli ciljno občinstvo.

Oblikovanje kreativne vsebine

Pri sponzorskih objavah v novičnikih velja upoštevati, da je (pretirana) kreativnost vsebine nadvse pomembna, slednja po trženjskih raziskavah ni moteča, kvečjemu pritegne več pozornosti bralcev – kar je pozitivno tudi za pošiljatelja e-novic. Pri tem je treba upoštevati okvire medija, zato ustvarite vsebino, ki bo prodajala vašo blagovno znamko, hkrati pa se vklopila v celotno zasnovo novičnika. Če se boste vseeno odločili za sodelovanje s splošnim medijem, je kreativna zasnova še toliko bolj pomembna.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji