Sponzorirana objava v e-novicah kot del marketinškega načrta
V digitalnem svetu je vse težje tekmovati z drugimi blagovnimi znamkami, ko gre za drugačnost in učinkovitost. S sponzorstvom e-novic lahko dosežete svoje občinstvo neposredno v mapi »Prejeto« in zaobidete blokade oglasov ter dosežete večjo vidnost.
Kaja Kovič
Vključitev sponzoriranih vsebin v e-novice različnih medijev v vašo marketinško strategijo blagovni znamki omogoča dostop do baze angažiranih naročnikov in prednost pri konkurenci, izpostavijo na MarketingWeek.com.
Kaj je sponzorstvo e-novic in kakšen vpliv ima vašo blagovno znamko?
Sponzorstvo e-novic je plačan oglas v e-poštnem novičniku. V primerjavi s spletnim oglasom ali oglasom na družbenih medijih je tovrstna objava bolj izvirno vključena v uporabniško izkušnjo potrošnikov.
Ko z medija pošljejo e-novičnik naročnikom v nabiralnik, ga ti v nasprotju z objavami na družbenih omrežjih ne morejo spregledati. Za razliko od platform, ki so osredotočene na zabavo (družbeni mediji), e-pošta pogosto zahteva popolno pozornost bralcev, predvsem ko jo prebirajo v službenem času. Raziskava podjetja Adobe je pokazala, da potrošniki namenimo okoli pet ur dnevno branju osebne in službene e-pošte. Ko bralec naleti na vašo sponzorsko vsebino, je torej v stanju pozornosti.
Sponzorske objave v e-novicah pa imajo še eno prednost – programi za blokiranje oglasov jih ne bodo prestregli. Ker je umestitev sponzorirane vsebine prikazana v telesu e-pošte in dokler sodelujete z zaupanja vrednim medijem, pošta ne bo pristala med nezaželeno.
Skrbno izberite svojega partnerja
Izbira partnerja je ena od najpomembnejših odločitev pri umestitvi sponzoriranih vsebin v e-novice. Številni »newsletterji«, kot jim radi rečemo, so ustvarjeni v medijih, ki imajo osredotočene tematike, identiteto in ciljno občinstvo. Preden se odločite, kateri medij izbrati, analizirajte skupne točke z njihovimi bralci. Ključne osebe v mediju prav tako lahko prosite, naj delijo z vami demografijo bralcev, da preverite, ali so usklajeni z vašim ciljnim občinstvom. Z izbiro publikacij, ki objavljajo vsebino iz vaše dejavnosti, ne morete brcniti v temo. Če na primer vodite blagovno znamko vrhunskih oblačil, poiščite luksuzne ali modne medije. Strokovnjaki priporočajo sodelovanje z več različnimi mediji, ki zasledujejo zgodbe iz vaše dejavnosti, saj naj bi tako lažje dosegli ciljno občinstvo.
Oblikovanje kreativne vsebine
Pri sponzorskih objavah v novičnikih velja upoštevati, da je (pretirana) kreativnost vsebine nadvse pomembna, slednja po trženjskih raziskavah ni moteča, kvečjemu pritegne več pozornosti bralcev – kar je pozitivno tudi za pošiljatelja e-novic. Pri tem je treba upoštevati okvire medija, zato ustvarite vsebino, ki bo prodajala vašo blagovno znamko, hkrati pa se vklopila v celotno zasnovo novičnika. Če se boste vseeno odločili za sodelovanje s splošnim medijem, je kreativna zasnova še toliko bolj pomembna.