oakley
Aktualno

Šport spodbuja enotnost in optimizem

V okviru oglaševalske akcije »Za ljubezen do športa« (»For the Love of Sport«) je blagovna znamka športnih očal Oakley pripravila predelavo pesmi Boba Marleyja »One love«. Z akcijo si želijo spodbujati enotnost z močjo športa.

Pravijo, da so se za pesem One Love odločili, ker gre za kultno pesem, ki v ljudeh zbuja upanje in pozitivno naravnanost, kar v teh negotovih časih še kako potrebujemo. Zapela jo je britansko-jamajška izvajalka Celeste, ki je letos prejela glasbeno nagrado brit za najobetavnejšo mlado zvezdnico. Ko so pripravljali predelavo pesmi, so se pri Oakleyju pogovarjali s svojimi ambasadorji z vsega sveta in ugotovili, da je vsem skupno eno –  šport jim je dal sposobnost, da prestopajo meje in premagujejo stiske tudi v najtežjih časih.

oakley

Pesem kot poziv k enotnosti

»Šport zbuja čustva tako pri tekmovalcih kot tudi gledalcih. Ker je svet trenutno v negotovi situaciji, smo želeli deliti ljubezen do športa, ki poganja nas in naše športnike, z upanjem, da bomo s tem pozitivno vplivali na ljudi,« je oglaševalsko akcijo opisal Ben Goss, direktor marketinga v Oakleyju. Pesem Boba Marleyja je bila leta 1965 nekakšen poziv k enotnosti in v podjetju so prepričani, da bomo njeno sporočilo razumeli tudi 55 let pozneje.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji