Šport spodbuja enotnost in optimizem
V okviru oglaševalske akcije »Za ljubezen do športa« (»For the Love of Sport«) je blagovna znamka športnih očal Oakley pripravila predelavo pesmi Boba Marleyja »One love«. Z akcijo si želijo spodbujati enotnost z močjo športa.
Pravijo, da so se za pesem One Love odločili, ker gre za kultno pesem, ki v ljudeh zbuja upanje in pozitivno naravnanost, kar v teh negotovih časih še kako potrebujemo. Zapela jo je britansko-jamajška izvajalka Celeste, ki je letos prejela glasbeno nagrado brit za najobetavnejšo mlado zvezdnico. Ko so pripravljali predelavo pesmi, so se pri Oakleyju pogovarjali s svojimi ambasadorji z vsega sveta in ugotovili, da je vsem skupno eno – šport jim je dal sposobnost, da prestopajo meje in premagujejo stiske tudi v najtežjih časih.
Pesem kot poziv k enotnosti
»Šport zbuja čustva tako pri tekmovalcih kot tudi gledalcih. Ker je svet trenutno v negotovi situaciji, smo želeli deliti ljubezen do športa, ki poganja nas in naše športnike, z upanjem, da bomo s tem pozitivno vplivali na ljudi,« je oglaševalsko akcijo opisal Ben Goss, direktor marketinga v Oakleyju. Pesem Boba Marleyja je bila leta 1965 nekakšen poziv k enotnosti in v podjetju so prepričani, da bomo njeno sporočilo razumeli tudi 55 let pozneje.