mm
Aktualno

Športne televizije v Sloveniji s 40-odstotno rastjo prihodkov

Specializirane športne televizije v Sloveniji so v letu 2022 ustvarile dobrih 16 milijonov evrov prihodkov, kar je za 39 odstotkov več kot leta 2021.

Deset največjih medijev v državi je v 2022 ustvarilo skoraj 310 milijonov evrov, za 4 odstotke več kot v 2021.

Najbolj, za kar 245 odstotkov, so prihodke zvišali v podjetju Arena Sport. Leta 2021 so prihodki podjetja znašali 3.070.862 evrov, v 2022 pa 7.541.886 evrov. Pri višini je treba upoštevati, da preko tega podjetja posluje tudi medij Bloomberg Adria Slovenija.

 

Več o poslovanju medijev v letu 2022 si lahko preberete v okobrski tiskani izdaji Marketing magazina.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji