SPORTO drvi proti 20. izvedbi
Organizatorji SPORTA, mednarodne konference o marketingu in sponzorstvih v športu, so sporočili prve podrobnosti o jubilejnem dogodku, ki bo 21. in 22. novembra 2024 v (S)Portorožu.
SPORTO se na slovensko obalo vrača po petih letih, ob odprtju prijav pa so omogočili možnost prijave po super ugodni ceni, ki velja še danes (21. junija). Nato bo v veljavo stopila poletna, še vedno ugodna cena kotizacije za letošnjo konferenco, ki bo veljala do sredine avgusta.
Znani so tudi prvi predavatelji
Na dogodku bodo ob koncu prvega konferenčnega dne podelili tudi nagrade SPORTO Awards, v septembru pa načrtujejo izid nove številke SPORTO magazina.
SPORTO program bo ponovno usmerjen v trende in izzive v industriji, tudi letos pa bodo med predavatelji vrhunski strokovnjaki s področja sponzorstev, digitalnega, vključevanja navijačev in znamčenja v športu. Med njimi bodo:
- Misha Sher, globalni direktor za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom, in večkrat nagrajeni marketinški diviziji za šport in zabavo skupine GroupM (del WPP).
- Sharon Fuller, vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev za NBA Evropo in Bližnji
vzhod.
- Rob Pilgrim, ki že več kot 12 let dela na vodilnih funkcijah v svetu medijev in
tehnologije. Je vodja športnih in Primetime kanalov pri YouTube za Evropo, Bližnji vzhod
in Afriko.
- Thomas van Schaik, soustanovitelj podjetja The Athlete Brand, strateg blagovnih
znamk in svetovalec s 25 leti izkušenj v športni industriji.
- Richard Ayers, eden od vodilnih mislecev na področju digitalnega, medijev in vključevanja navijačev.