SPORTO
Aktualno

SPORTO drvi proti 20. izvedbi

Organizatorji SPORTA, mednarodne konference o marketingu in sponzorstvih v športu, so sporočili prve podrobnosti o jubilejnem dogodku, ki bo 21. in 22. novembra 2024 v (S)Portorožu.

SPORTO se na slovensko obalo vrača po petih letih, ob odprtju prijav pa so omogočili možnost prijave po super ugodni ceni, ki velja še danes (21. junija). Nato bo v veljavo stopila poletna, še vedno ugodna cena kotizacije za letošnjo konferenco, ki bo veljala do sredine avgusta.

Znani so tudi prvi predavatelji

Na dogodku bodo ob koncu prvega konferenčnega dne podelili tudi nagrade SPORTO Awards, v septembru pa načrtujejo izid nove številke SPORTO magazina.

SPORTO program bo ponovno usmerjen v trende in izzive v industriji, tudi letos pa bodo med   predavatelji vrhunski strokovnjaki s področja sponzorstev, digitalnega, vključevanja navijačev in znamčenja v športu. Med njimi bodo:

  • Misha Sher, globalni direktor za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom, in večkrat nagrajeni marketinški diviziji za šport in zabavo skupine GroupM (del WPP).
  • Sharon Fuller, vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev za NBA Evropo in Bližnji

vzhod.

  • Rob Pilgrim, ki že več kot 12 let dela na vodilnih funkcijah v svetu medijev in

tehnologije. Je vodja športnih in Primetime kanalov pri YouTube za Evropo, Bližnji vzhod

in Afriko.

  • Thomas van Schaik, soustanovitelj podjetja The Athlete Brand, strateg blagovnih

znamk in svetovalec s 25 leti izkušenj v športni industriji.

  • Richard Ayers, eden od vodilnih mislecev na področju digitalnega, medijev in vključevanja navijačev.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji