Sprite: Nova embalaža, glasbena oglaševalska akcija
Podjetje Coca-Cola praznuje prehod z zelenih na prozorne plastenke za blagovne znamke Sprite, Fresca in Seagram's z novo oglaševalsko akcijo »Recycled Records«, v kateri so ustvarili prav posebno zvočno knjižnico.
Kaja Kovič
Izvirna zvočna knjižnica obsega sedem skladb, ki sta jih ustvarila glasbena producenta Mark Ronson in Madlib. Pri snemanju pesmi sta uporabila zvoke iz procesa recikliranja plastičnih embalaž. Posebna, ekološko obarvana glasbena knjžnica je dosegljiva na spletni strani Green to Clear, ki jo najdete TU.
Obiskovalci si lahko na spletni strani ogledajo kratek dokumentarni film, ki ga pripoveduje rap izvajalec MC Lyte, v katerem vzpostavlja povezavo med glasbo in recikliranjem – »(Re)use. (Re)mix. (Re)create.« Ta koncept pomeni, da lahko tako v glasbi kot embalažo ponovno uporabimo in popolnoma spremenimo smisel elementov. Coca-Cola namreč v akciji prav tako spodbuja potrošnike k ponovni uporabi njihovih taktov za lastne skladbe z digitalnim »beat« strojem.