j
Aktualno

Sprite: Nova embalaža, glasbena oglaševalska akcija

Podjetje Coca-Cola praznuje prehod z zelenih na prozorne plastenke za blagovne znamke Sprite, Fresca in Seagram's z novo oglaševalsko akcijo »Recycled Records«, v kateri so ustvarili prav posebno zvočno knjižnico.

Izvirna zvočna knjižnica obsega sedem skladb, ki sta jih ustvarila glasbena producenta Mark Ronson in Madlib. Pri snemanju pesmi sta uporabila zvoke iz procesa recikliranja plastičnih embalaž. Posebna, ekološko obarvana glasbena knjžnica je dosegljiva na spletni strani Green to Clear, ki jo najdete TU.

Obiskovalci si lahko na spletni strani ogledajo kratek dokumentarni film, ki ga pripoveduje rap izvajalec MC Lyte, v katerem vzpostavlja povezavo med glasbo in recikliranjem – »(Re)use. (Re)mix. (Re)create.« Ta koncept pomeni, da lahko tako v glasbi kot embalažo ponovno uporabimo in popolnoma spremenimo smisel elementov. Coca-Cola namreč v akciji prav tako spodbuja potrošnike k ponovni uporabi njihovih taktov za lastne skladbe z digitalnim »beat« strojem.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji