Srebrna nagrada The Anthem Awards za Truhomo in Pristop
Kampanja #AiartNotHumanWar, ki so jo v agenciji Pristop zasnovali za Truhomo, je prejela srebrno nagrado The Anthem Awards za najboljšo rabo umetne inteligence.
Ob tem dosežku v Truhomi izpostavljajo, da je kampanja poleg prejete nagrade prinesla tudi več kot sto izvirnih umetniških del umetne inteligence svetovnih digitalnih umetnikov. »Brez vložka v oglaševanje je kampanja dosegla izjemne rezultate in hkrati prispevala k humanitarnemu naporu. V času vojne v Ukrajini je Truhoma s kampanjo #AiartNotHumanWar zbrala sredstva za več kot 1.700 paketov pomoči s hrano in drugimi potrebščinami, ki so bili dostavljeni ukrajinskim družinam,« pravi Ana Lukner Roljić, ustanoviteljica in predsednica uprave Truhoma Fund Inc.
Truhomina kampanja je sicer ena od več kot 2000 prijavljenih iz 44-ih držav, z nagrado pa so se uvrstili v družbo nagrajencev, med katerimi so Matt Damon, Selma Blair, Kevin Bacon, Al Jazeera Digital, Clintonova fundacija, Svetovni gospodarski forum, ameriški Rdeči križ, National Geographic Society in drugi.
Nagrade Anthem podeljuje Mednarodna akademija digitalnih umetnosti in znanosti (IADAS) in so del Webby Awards, ki si prizadevajo nagraditi posameznike, podjetja in organizacije po vsem svetu, ki sledijo globalnim spremembam, postavljajo nove mejnike in s svojimi dejanji navdihujejo druge.