Stanley cup – viralen izdelek zdaj tudi pri nas
Od prejšnjega tedna lahko tudi pri nas kupite enega najbolj »viralnih izdelkov« zadnjega časa: prenosni kozarec Stanley. Izdelek, znan kot »Stanley cup«, je na trgu že od leta 2016, prodajna uspešnica pa je postal šele pred kratkim.
Tako imenovani Stanley cup je kozarec, ki je v svoji prvi obliki zaživel že leta 1913. Takrat je William Stanley predstavil jeklen kozarec oz. skodelico s pokrovom, ki se je zapiral z vakuumom, da bi preprečil polivanje. Postal je priljubljen pri delavcih in izletnikih, a je bil daleč od izdelka, ki ga danes pozna ves svet.
Skozi leta je kozarec doživel številne preobrazbe, v takšni obliki, kot je danes, pa so ga predstavili leta 2016. Prvi korak k »slavi« je doživel, ko so ga na spletu izpostavile Linley Hutchinson, Ashlee LeSueur in Taylor Cannon, ustanoviteljice nakupovalnega bloga The Buy Guide, ki imajo na Instagramu tudi profil z istim imenom. Sledilce so prepričevale, da je to kozarec, ki je boljši od vseh podobnih, in tako se je počasi začelo. V oddelku za marketing so se premeteno usmerili na predstavnike generacije Z, predstavili nove privlačne barvne odtenke in izdelek predstavili kot nekaj, kar preprosto »moraš imeti, da boš v trendu«.
Danes je Stanley cup zvezda TikToka, kjer ima pod ključnikom #StanleyTumbler več kot 700 milijonov ogledov in čeprav mnogi kritiki pravijo, da nikakor ni vreden svoje cene (v Sloveniji ga lahko kupite za 49,95 evra), njegova priljubljenost nenehno raste.