ita
Aktualno

Starbucks osvaja Italijane z oljčnim oljem

Ameriški kavni velikan se že od samega odprtja svojih kavarn v Italiji leta 2018 sooča z bojkotom. Po novem Italijane poskušajo prepričati s tradicionalnim oljčnim oljem s Sicilije. Jim bo uspelo?

Starbucks želi pridobiti pozornost italijanskih potrošnikov z novo linijo kav Oleato, ki vsebuje esenco oljčnega olja Partanna s Sicilije. Pri naših zahodnih sosedih je Starbucks v okoli dvajsetih poslovalnicah predstavil novo linijo, ki jo opisuje kot »nov revolucionarni ritual pitja kave«.

n

Howard Schultz, izvršni direktor Starbucksa, je kavo z oljčnim oljem opisal kot nepričakovano, žametno in masleno. »Ne spomnim se trenutka, v katerem bi bil v zadnjih 40 letih bolj navdušen, kot sem danes. Nova linija kave dokazuje Starbucksove zmogljivosti, ponos, kakovost, strast in dediščino,« je dodal.

Veriga bo uvedla linijo izdelkov Oleato tudi na drugih trgih, spomladi v ZDA, pozneje pa še na Otoku, Japonskem in Bližjem vzhodu.

Spomnimo, ameriškim znamkam se ni lahko prebiti na italijanski trg. Avgusta 2022 je Italijo po sedmih letih truda zapustila veriga picerij Domino's, ki na drugi strani oceana velja za eno od najpomembnejših svoje vrste.

nn

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji