Starbucks z NFT-ji vzpostavlja prijeten kraj med domom in delom
Po uradnih informacijah, da bodo tudi v podjetju z najbolj znanimi kavarnami na svetu vzpostavili NFT-je, so v javnost prišle nove podrobnosti o projektu.
Kaja Kovič
Družba Starbucks je na začetku maja ob novici o poslovnih rezultatih prvega četrtletja leta 2022 razglasila tudi, da bodo ljubiteljem njihovih izdelkov in storitev ponudili digitalne zbirateljske predmete, preko katerih bodo imeli dostop do ekskluzivne vsebine in izboljšane izkušnje v primerjavi z drugimi obiskovalci kavarn. Kljub temu, da niso izdali, kakšna bo ta dodana vrednost, so v sporočilu za javnost namignili, da gre za oblikovanje »tretjega kraja«, torej nekakšnega fizičnega kraja, ki označuje prijetno mesto med domom in delom, kjer se ljudje ob pitju kave počutijo dobro in so pripadni določeni skupnosti.
Glede tehnoloških značilnosti njihovih NFT-jev so še poudarili, da bodo digitalno skupnost vzpostavili na »okolju prijazni in trajnostni« platformi web3, kar je usklajeno z obstoječimi zavezami te kavarniške verige glede trajnostnega razvoja.