velika noč
Aktualno

Ste že ustvarili velikonočni oglas?

Velika noč je pred vrati. Četudi vaša blagovna znamka nima nobene povezave s tem praznikom, še ne pomeni, da bi morali praznične oglase preskočiti.

Kljub temu, da je večina ljudi te dni vpeta v nakupovanje, čiščenje, kuhanje in barvanje velikonočnih pirhov, so blagovne znamke v obdobju okoli velike noči izjemno aktivne, saj je praznik odlična priložnost, da podjetja opomnijo ljudi na njihovo prisotnost in jih spodbudijo k nakupu njihovih izdelkov.

Pri tovrstnih oglasih ni v ospredju izdelek z njegovo ceno, temveč predvsem kontekst velike noči in pozicioniranje znamke. Razmišljajte izven okvirjev, dodajte ščepec humorja in učinek je lahko le pozitiven.

Wilkinson

wilkinson

 

Heineken

heiniken

 

Absolut

vodka

 

Arteidea

arteidea

 

Kaefer

kafer

 

McDonald's

mcdonalds

 

Podravka

podravka

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji