Stella Artois spreminja položaj blagovne znamke
Podjetje AB InBev se je začel z znamko piva Stella Artois bolj osredotočati na spoščeno vzdušje in ob tem repozicioniral znamko ter njeno dojemanje pri javnosti.
Kaja Kovič
Stella Artois je razkrila novo kreativno usmeritev s poudarkom na sproščenem obedovanju. Do nove usmeritve je prišlo, ker je podjetje AB InBev v novi raziskavi trga ugotovilo, da postaja sproščeno obedovanje vse pogostejše, obenem pa prihaja do manj pogostejšega obedovanja v prestižnejših restavracijah. Tako kot so se spremenile navade potrošnikov, se skupaj s trgom spreminja tudi pivo Stella Artois. Prej je bilo namreč znano kot bolj prestižno (premium) lager pivo, ki ga običajno strežejo v restavracijah. Prodaja piva v restavracijah je bila pred letom 2020 zelo visoka, nato pa je blagovno znamko udarila pandemija in tako je bil delež prodaje v lokalih lansko leto 40-odstotni. Stella Artois je zaprtje restavracij občutila še posebej močno.
Sprememba marketinške strategije in kanalov
Ob spremembi blagovne znamke so pri oglaševalcu ustvarili nove televizijske in radijske oglase, oglašujejo se na spletu, na družbenih omrežjih ter na velikih zunanjih oglaševalskih zaslonih. Prav tako so se pri znamki prvič lotili vplivnestnega marketinga (kuharji, igralci, ...) in podpisali partnerstva z dostavnimi platformami, kot sta Yelp in Uber Eats (ter na platformah vzpostavili nagradne igre, akcije in popuste). Oglaševalska akcija bo potekala do poletja, njen nosilec pa je kratek film »Table Top«, ki v ospredje postavlja ležerno druženje in sproščeno obedovanje.
Z repozicioniranjem začeli že lansko leto
Leta 2022 je blagovna znamka ustvarila kampanjo »Make Time For The Life Artois«, s katero je potrošnike spodbujala, naj opustijo virtualni svet in se vrnejo v resnični svet ter druženju ob obedovanju. Zdaj, ko se je gostinska dejavnost vrnila na raven pred pandemijo, pa je dostava postala za številne potrošnike nova vsakodnevna praksa. Prav zato želi Stella Artois izkoristiti to rastočo potrošniško navado in v to smer osvežiti blagovno znamko.
»Za nas je to odlična priložnost za blagovno znamko, ki je znana po tem, da združuje ljudi za mizo, da sledi potrošniškim trendom in preseneča oboževalce piva na nepričakovan, pristen način, da se zberejo za mizo in večerjajo,« je komentirala Marcela Garcia, podpredsednica marketinga pri znamki.