bla
Aktualno

Strategije podjetij, ki v ospredje uspešno postavljajo digitalno okolje

iPROMov priročnik Učinkovite trženjske strategije »digitalno najprej« (ang. digital first) predstavlja dobre prakse komuniciranja v digitalnih medijih uspešnejših blagovnih znamk na slovenskem in regijskem trgu.

Izhodišče priročnika je, da trenutne družbene razmere v kombinaciji z rekordno rastjo spletnega nakupovanja oglaševalcem odpirajo prostor za razvoj integriranih trženjskih strategij »digitalno najprej«. »Nadpovprečna rast uporabe digitalnih medijev, večkanalna potrošnja, ki je najbolj intenzivna na spletu, in vsepovezan potrošnik so trendi, ki se bodo v prihodnje le še stopnjevali. Učinkovito doseganje vsepovezanega potrošnika je tako danes odločilno za blagovne znamke, saj jim zagotavlja uspeh in vzdržno poslovanje na dolgi rok,« so prepričani v iPROM-u.

bla

V priročniku Učinkovite trženjske strategije »digitalno najprej« v praksi so zbrali praktične napotke za snovanje učinkovitih trženjskih strategij v letu 2022, ki jim sledijo najuspešnejša podjetja v regiji. Priročnik tako nudi vpogled v dodelane strategije digitalno naprednejših podjetij in razkriva, kako so oglaševalci z njimi učinkoviteje osvojili svoje kupce ter ustvarili večje donose.

Priročnik odgovarja na vprašanja:

• kako podjetja v praksi izkoriščajo moč digitalnega oglaševanja;

• katere digitalne medije, tehnologije in orodja uporabljajo za večjo donosnost oglaševalskih naložb;

• katere trženjske prakse so se izkazale kot uspešne na slovenskem trgu in v regiji Adriatik;

• zakaj bo vloga podatkov in lastnih (DMP) podatkovnih silosov na področju oglaševanja naraščala;

• kako uporaba oglaševalske tehnologije (Ad Tech) zagotavlja konkurenčno prednost.

Priročnik si lahko prenesete na povezavi.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji