sonda
Aktualno

Studio Sonda uspešen na Razstavi hrvaškega oblikovanja

Na bienalni Razstavi hrvaškega oblikovanja so podelili nagrade za najboljša oblikovalska dela v zadnjih dveh letih. Med nagrajenci je kar tri priznanja dobil Studio Sonda.

Na letošnjo razstavo je bilo prijavljenih največ del do zdaj, in sicer 258 profesionalnih in 66 študentskih. V Studiu Sonda so se razveselili velike nagrade v kategoriji oblikovanje in digitalni mediji (interaktivno oblikovanje) za kreativno inštalacijo Potovanje z batano, prejeli pa so tudi posebni priznanji za projekt Dorina v kategoriji celostni projekt/izdelek (naročnik Kraš, Zagreb) in projekt Kornarija v kategoriji oblikovanje vizualnih komunikacij (naročnik Mesto Buje).

batana

Interaktivno inštalacijo Potovanje z batano so zasnovali za Ekomuzej batane v Rovinju, ki je uvrščen v Unescov register najboljših praks za ohranjanje nesnovne kulturne dediščine sveta.

dorina

Ob praznovanju 110-letnice Kraša so čokolado Dorina preoblekli v novo in sodobnejšo preobleko z namenom, da jo približajo mlajši ciljni skupini in kot primerjalno prednost izpostavijo širok izbor okusov.

kornarija

Leta 1980 so v Marušićih v Istri ustanovili mednarodno kiparsko šolo Kornarija. Ob 40-letnici šole so se v mestu Buje odločili izdati istoimensko knjigo, da bi javnost seznanilo z vplivom te istrske lokacije na svet kiparstva.

Med prejemniki velikih nagrad so še:

Kategorija celovit projekt/izdelek: Center za obiskovalce Crna Roda, Osekovo (Clinica studio, Roth i Čerina)

roda

Kategorija oblikovanje embalaže: ovitek za vinilno ploščo Valentino Boskovic – Velika Praska (Kazinoti & Komenda)

kazinoti

Kategorija oblikovanje vizualnih komunikacij: publikacije Kunsthalle Wien (Lana Grahek, Dejan Kršić)

kunsthalle wien

Kategorija industrijski izdelek/oblikovanje: + + + (Numen/ForUse + studio Ru:t)

+++

Kategorija koncept/pobuda/kritično oblikovanje: Oaza Books (Studio Oaza)

oaza

Kategorija mode in oblačil: kolekcija JZ22 Varteks (Martina Vrdoljak Ranilović)

varteks

Kategorija prostorske in grafične intervencije/sistemi: Za rast je potreben čas (Bilić_Müller studio)

rast

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji