bla
Aktualno

Svetovna radijska zveza za promocijo radia in zvoka

Štirinajst združenj iz Severne Amerike, Avstralije in Evrope je ob svetovnem dnevu radia (13. februar) ustanovilo Svetovno radijsko zvezo (World Radio Alliance).

Namen novonastale organizacije je spodbuditi mednarodno sodelovanje, deliti dobre prakse in nasploh promovirati radio oziroma zvok kot medij. To velja tudi za  njegovo oglaševalsko moč in nove možnosti, ki jih ponujajo zvočne inovacije, oglaševalska tehnologija in podatki. Ustanovni člani so združenja Radiocentre (Velika Britanija), Radiozentrale (Nemčija), Audify (Nizozemska), RAB (ZDA), RadioMedia (Finska), Bureau de la Radio (Francija), VIA - Association of AV Media (Belgija), ACR – Associaciò Catalana de Ràdio (Španija), Radiocentre Ireland (Irska), FCP AssoRadio (Italija), Radio Connects (Kanada),  VÖP (Avstrija), Commercial Radio Australia in egta (Belgija), ki zastopa evropsko radijsko in televizijsko oglaševalsko panogo. Svetovni radijski zvezi bo do nadaljnjega predsedovala Lucy Barrett, vodja naročnikov v Radiocentru (Velika Britanija).

»Čas za skupni nastop je pravi. V zadnjem desetletju smo priča pojavu novih komercialnih radijskih formatov, kot so pretočne storitve in podkasti, poleg tega pa je prevlada komercialnega radia v panogi ostala nedotaknjena. Tako kot vedno v svetu medijev so pričakovanja in percepcije glede novih formatov odrezane od reesničnosti. Ko svet postaja manjši in medijsko odločanje sega preko več regij ali celo celin, je ključno, da se združimo in da konsistentno govorimo o zgodbi o uspehu radia,« je Barrettova zapisala v sporočilu za javnost.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji