tabasco
Aktualno

Tabasco razkriva novo pikantno grafično podobo

Newyorška agencija Mrs&Mr je podjetju, ki izdeluje najbolj pikantne omake na svetu, pomagala pri novi vizualni identiteti. Tabasco ima po novem prenovljene oblike steklenice, logotip, etikete in slogan.

Podjetje McIlhenny Company je ustanovil Edmund McIlhenny leta 1868 na otoku Avery v ameriški zvezni državi Louisiana, na katerem je razvil recept za originalno omako iz rdeče pekoče paprike. Danes, več kot 150 let pozneje, je podjetje še vedno v družinski lasti in deluje na otoku Avery, njegova slava pa je otok močno presegla, saj ima blagovna znamka Tabasco po vsem svetu na milijarde oboževalcev, vključno s kraljico Elizabeto in Nasino posadko, ki ga redno uporabljajo tudi v vesolju.

Blagovna znamka Tabasco do zdaj nikoli ni imela enotne vizualne identitete in tako so po 155 letih obstoja skupaj z newyorško kreativno agencijo Mrs&Mr ustvarili prvo poenoteno in sistematizirano grafično podobo, ki jo bodo uvedli v vseh komunikacijah po vsem svetu.

V novo vizualno podobo so vpeljali tudi nov slogan »Light Things Up«, spremenili obliko steklenice in etikete, ki je zdaj diamantne oblike, osvežena tipografija in grafika pa sta zaradi vtisa ročne pisave bolj drzni, povedo v agenciji. Nova identiteta predpostavlja tudi bolj privlačen pristop k fotografiranju hrane v namen oglaševanja pekoče omakice.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji