tabasco
Aktualno

Tabasco razkriva novo pikantno grafično podobo

Newyorška agencija Mrs&Mr je podjetju, ki izdeluje najbolj pikantne omake na svetu, pomagala pri novi vizualni identiteti. Tabasco ima po novem prenovljene oblike steklenice, logotip, etikete in slogan.

Podjetje McIlhenny Company je ustanovil Edmund McIlhenny leta 1868 na otoku Avery v ameriški zvezni državi Louisiana, na katerem je razvil recept za originalno omako iz rdeče pekoče paprike. Danes, več kot 150 let pozneje, je podjetje še vedno v družinski lasti in deluje na otoku Avery, njegova slava pa je otok močno presegla, saj ima blagovna znamka Tabasco po vsem svetu na milijarde oboževalcev, vključno s kraljico Elizabeto in Nasino posadko, ki ga redno uporabljajo tudi v vesolju.

Blagovna znamka Tabasco do zdaj nikoli ni imela enotne vizualne identitete in tako so po 155 letih obstoja skupaj z newyorško kreativno agencijo Mrs&Mr ustvarili prvo poenoteno in sistematizirano grafično podobo, ki jo bodo uvedli v vseh komunikacijah po vsem svetu.

V novo vizualno podobo so vpeljali tudi nov slogan »Light Things Up«, spremenili obliko steklenice in etikete, ki je zdaj diamantne oblike, osvežena tipografija in grafika pa sta zaradi vtisa ročne pisave bolj drzni, povedo v agenciji. Nova identiteta predpostavlja tudi bolj privlačen pristop k fotografiranju hrane v namen oglaševanja pekoče omakice.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji