Taco Bell ustvaril največjo tržnokomunikacijsko akcijo za mlade do zdaj
Ameriška veriga restavracij z mehiško hitro prehrano želi spodbuditi mlade, naj dolgočasne obroke raje zamenjajo za tacose. Akcije so se lotili izjemno resno.
Kaja Kovič
Taco Bell je na začetku tedna, natančneje 9. maja, s pomočjo agencije Deutsch LA predstavil tržnokomunikacijsko akcijo »Taco Swap«, ki hkrati poteka na več kot 25-ih trgih. V njej preko več kanalov nagovarja občinstvo, naj zamenja vsakdanje dolgočasne obroke za brezplačne tacose, ki bodo doseljivi v skoraj stotih njihovih restavracijah.
Najbolj zanimiva prijema, kako se bodo v Taco Bellu približali mladim, sta plesni izziv in spletna zvijača. V restavracijah bodo namreč delili brezplačne tacose vsem, ki bodo prikazali popularen plesni izziv, ki so ga našli na TikToku ali Instagram Reelsih. Zelo inovativen del akcije pa je posebna zvijača, ki jo lahko potrošniki uporabijo na spletu. Z njo lahko vdrejo v prijateljev računalnik ali mobilno napravo ter mu vse prikazne fotografije na spletu zamenjajo s fotografijami slastnih tacosov – tako naj bi ti prijatelji podzavestno pogosteje premišljevali o tacosih.
Da bi se približali mladim, so se v podjetju strateško odločili za povečanje in ustvarjanje dvosmernega dialoga z njimi, vzpostavljanje kanalov in platform za soustvarjanje med potrošniki in restavracijo ter povečanje aktivacije v pop kulturi.