Televizija slavi moč pozornosti
Danes po vsem svetu proslavljajo že 26. svetovni dan televizije, letos pa je pozornost osrednja tema tega dne.
Televizija že od nekdaj privlači pozornost gledalcev, pozornost pa postaja vedno pomembnejša tudi za blagovne znamke, ki razumejo vpliv metrike: več pozornosti se nameni oglasom, boljši so poslovni rezultati. Ker televizija omogoča eno od najvišjih in najbolj doslednih ravni pozornosti tako za vsebino kot tudi oglaševanje, je medij z neprimerljivo učinkovitostjo.
»Dejstvo je, da mora biti oglas najprej opažen, šele nato lahko deluje. In pozornost potrošnika je najbolj zaželen vir v današnjem svetu, pravzaprav edina valuta, ki šteje,« razlaga Aljaž Krese, namestnik direktorja trženja na POP TV. »Blagovne znamke tekmujejo za pozornost potrošnikov, zato bo ta nastajajoča metrika pokazala, da televizija prinaša kratkoročne in dolgoročne rezultate, ki jih zahtevajo oglaševalci,« še dodaja.
Ob vseh drugih platformah ima po raziskavah televizija še vedno najvišji odstotek aktivnega gledanja, kar je dvakrat več od največjega portala za predvajanje digitalnih videovsebin in 15-krat več od največjega družbenega omrežja. Aktivnost pri gledanju pa posledično vpliva tudi na nakup, saj je televizija tudi pri tej metriki še vedno najuspešnejši medij.