tesco
Aktualno

Tesco s prepričljivo komunikacijsko akcijo nad nezdrave nakupovalne navade

V mednarodni trgovinski verigi Tesco so vzpostavili intenzivno komunikacijsko akcijo, katere cilj je vplivati na potrošnike pri nakupovalnih odločitvah. To sicer ni nič neobičajnega, a Tesco kupce usmerja le k policam z zdravimi živili.

Komunikacijske akcije »Boljše nakupovalne košarice« so se lotili, ker so v interni raziskavi prišli do ugotovitve, da želi 86 odstotkov njihovih kupcev nakupovati bolj zdravo in kar 77 odstotkov si jih pri tem želi pomoč supermarketa. In tako Tescova nova akcija spodbuja kupce k nakupovalnim odločitvam, ki pozitivno vplivajo na njihovo zdravje. V podjetju se zavedajo, da na zdravje najbolj vplivajo primerna prehrana, redna telesna aktivnost in izogibanje stresa. Ker imajo neposreden vpliv le na prvo komponento, so za potrošnike označili hranljive, zdrave, veganske in polnovredne izdelke.

Prenova trgovin, poplava modrih logotipov, popusti, Jamie Oliver in še kaj

V vseh britanskih trgovinah bodo označili t. i. bolj zdrave police, živila z visoko vsebnostjo vlaknin, veganske izdelke in nizkokalorične prigrizke bodo postavili na vidnejša mesta ter izpostavili brealkoholne pijače in pijače z nizko vsebnostjo alkohola. Za to akcijo so naredili nov logotip »Better Baskets«, ki se bo pojavih na več komunikacijskih kanalih in v vseh trgovinah. Komunikacijska akcija vsebuje tudi Tescovo pomoč odstranitve stroškovne ovire do zdravega nakupovanja in tako bo večji del zdravih izdelkov dosegljivih po promocijski ceni, vsem lastnikom njihove kartice zvestobe pa bodo nudili še dodatne popuste na te izdelke. »Razumemo, da želijo stranke sprejemati boljše nakupovalne odločitve, vendar jim ni treba plačati več za to,« pravi Alessandra Bellini, glavna direktorica za stranke pri Tescu.

Pri spodbujanju kupcev je Tescu pomagal tudi Jamie Oliver, ki je za njihove kupce ustvaril vrsto vegetarijanskih in veganskih receptov, katerih cilj je navdihniti potrošnike, da kuhajo bolj zdravo. Poleg prenove podobe trgovin in komuniciranja na spletu ter družbenih medijih bo akcija odmevala tudi na televiziji in preko tiskanega in zunanjega oglaševanja.

Iz podjetja so ob vzpostavitvi akciji še sporočili, da so iz lastnih izdelkov že odstranili 50 milijard kalorij, do leta 2025 pa jih nameravajo odstraniti še 50 milijard.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji