Tiffany’s
Aktualno

Tiffany’s z novimi oglasi slavi svojo dediščino

Blagovna znamka Tiffany’s je v sodelovanju z agencijo TBWA\Chiat\Day LA zasnovala novo oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali »Z ljubeznijo od leta 1837« (»With Love, Since 1837«).

V njej so se dotaknili svoje zgodovine in dediščine ter povedali »zgodbe«, ki se skrivajo za določenimi kosi nakita oz. najbolj znanimi kolekcijami. Hkrati so se z njo želeli pokloniti Genu Mooru, ki je bil dolgoletni aranžer izložb v draguljarnah Tiffany’s.

Glavna ustvarjalca oglasov sta priznani režiser fotograf Dan Tobin Smith in večkrat nagrajena scenografinja Rachel Thomas, ki sta ustvarila izjemno scenografijo. Ta zajema tako miniaturne kot tudi prevelike makete, ki se brezhibno zlivajo skupaj s premiki v perspektivi. Namesto da bi se zanašali na postprodukcijske učinke, so zapletene iluzije skrbno posneli s kamero in uporabili animirane projekcije, ki so služile kot kulise.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji