Tiffany’s z novimi oglasi slavi svojo dediščino
Blagovna znamka Tiffany’s je v sodelovanju z agencijo TBWA\Chiat\Day LA zasnovala novo oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali »Z ljubeznijo od leta 1837« (»With Love, Since 1837«).
V njej so se dotaknili svoje zgodovine in dediščine ter povedali »zgodbe«, ki se skrivajo za določenimi kosi nakita oz. najbolj znanimi kolekcijami. Hkrati so se z njo želeli pokloniti Genu Mooru, ki je bil dolgoletni aranžer izložb v draguljarnah Tiffany’s.
Glavna ustvarjalca oglasov sta priznani režiser fotograf Dan Tobin Smith in večkrat nagrajena scenografinja Rachel Thomas, ki sta ustvarila izjemno scenografijo. Ta zajema tako miniaturne kot tudi prevelike makete, ki se brezhibno zlivajo skupaj s premiki v perspektivi. Namesto da bi se zanašali na postprodukcijske učinke, so zapletene iluzije skrbno posneli s kamero in uporabili animirane projekcije, ki so služile kot kulise.