TikTok 360
Aktualno

TikTok 360+: Nova platforma za celovite oglaševalske rešitve na TikToku

Dobre zgodbe in Skupina Formitas sta skupaj zasnovali »one-stop-shop« za strateško analizo, kreativno produkcijo, medijski zakup in optimizacijo pojavnosti znamk na TikToku.

S hitrim vzponom platforme TikTok, ki ima v Sloveniji že 800.000 uporabnikov, se je ekipa nove storitve TikTok 360+ odločila ponuditi rešitev, ki bo slovenskim podjetjem omogočila popolno integracijo na tem kanalu. Kot pravijo, TikTok 360+ združuje vse potrebne storitve za uspešno blagovno znamčenje in oglaševanje na tej zabavni platformi.

TikTok – prostor za rast blagovnih znamk

»TikTok v Sloveniji hitro raste, saj poleg generacije Z pridobiva tudi milenijce, kar predstavlja priložnost za blagovne znamke, da se približajo širokemu občinstvu. Smo edini ponudnik celovitega umeščanja znamk na TikToku, kar nam omogoča unikatno prednost na slovenskem trgu,« pravi Mitja Tuškej, eden od strategov v ekipi. TikTok 360+ ponuja vse od strateške analize, preko določanja ciljne skupine in produkcije vsebin do dnevnega upravljanja oglaševalskih kampanj kot tudi organske pojavnosti in komuniciranja na tem kanalu.

Kreativnost in učinkovitost kot ključ do uspeha

Mitja Godnič, vodja kreativne produkcije, pravi, da v produkciji stremijo k enostavnim, kreativnim in zabavnim zgodbam, ki izstopajo. »Verjamemo, da dobre ideje odtehtajo drago opremo. TikTok 360+ omogoča hitro prilagajanje vsebin glede na trenutne trende, kar je poleg dobrega 'hooka' in izvirne, relevantne, poučne in zabavne vsebine ključno za uspešno zabavanje gledalcev na TikToku,« meni.

»Za učinkovito upravljanje kampanj je pomembna napredna analitika. Poleg osnovnih podatkov o oglaševalski uspešnosti na TikToku omogočamo tudi nadgradnjo s povezavo podatkov z vašega spletnega mesta, kar zagotavlja celovit vpogled v uspeh kampanj,« izpostavlja Kim Gomilšek. Ina Baznik pa dodaja, da TikTok 360+ predstavlja celovito rešitev za podjetja, ki si želijo izkoristiti vse prednosti te platforme. »TikTok namreč ni le družbeno omrežje, ampak platforma za zabavo, ki jo napajajo uporabniki, kar je ključ do uspeha,« je prepričana.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji