TikTok: Bomo končno zopet našli posnetek, ki smo ga gledali?
TikTok preizkuša novo funkcijo zgodovine ogledov, ki nas bo rešila pred dosedanjim napornim iskanjem ogledanega videoposnetka, ki ga nismo shranili. Ta novost pa bo razveselila tudi blagove znamke, saj pomeni novo poglavje oglaševanja na TikToku.
Kaja Kovič
Vse bolj priljubljena aplikacija TikTok bo končno omogočila preprost način brskanja po seznamu videoposnetkov, ki smo si jih ogledali v aplikaciji. Svetovalec za družbena omrežja Matt Navarra je nameč tvitnil, da se je nekaterim uporabnikom TikToka že pojavila funkcija »zgodovina ogledov«, in sicer v zavihku »vsebina in dejavnost« v nastavitvah.
Trenutno še ni veliko podrobnosti o tem, kako bo videti stran z zgodovino ogledov ali kako bodo na TikToku zbirali ogledane posnetke, saj iz podjetja tega še niso uradno potrdili. Tako kot se nove funkcije veselijo uporabniki, pa je to dobra novica tudi za blagovne znamke. Pri oglaševanju na TikToku bodo tako prihranile veliko časa, imele večji nadzor in pridobile možnost bolj sistemskega in preglednega oglaševanja na tej aplikaciji.