Tiktok
Aktualno

TikTok predstavlja številna nova oglaševalska orodja

Platforma TikTok je v oglaševalske namene predstavila nova orodja, ki so jih strnili pod enotno ime TikTok World.

V zadnjih nekaj letih smo priča, kako skupnosti na TikToku premikajo meje zabavne industrije, marketinga in načinov sodelovanja z občinstvom. Blagovne znamke so skozi čas postale osrednji del te zabavne izkušnje, saj so sprejele TikTokov način pripovedovanja zgodb, skupnosti in ustvarjalnosti. Po novem pa jim za povečan učinek oglaševalskih akcij TikTok omogoča dodatne rešitve in kanale oglaševanja.

Nove oglaševalske izkušnje prav tako predstavljajo dodatne funkcije za uporabnike aplikacije. Glede na njihovo sporočilo za javnost bo na TikToku po novem dosegljiva celotna zbirka filmskih napovednikov z vsega sveta, na podlagi podatkov o lokaciji pa bodo prikazani tudi seznami bližnjih kinodvoran in ur predstav. Potrošniki bodo lahko iz oglasov z enim klikom prešli na partnerska spletna mesta za prodajo vstopnic in opravili nakup.

Vzpostavili so tudi novost po imenu »osredotočen pogled«, kjer blagovne znamke plačajo oglas le v primeru, ko uporabniki prostovoljno gledajo oglas vsaj 6 sekund.

Ker se v podjetju ByteDance zavedajo, da je njihova prednost v avtentičnosti uporabnikov, ki so postali novopečeni vplivneži, veliko vlagajo tudi v pristnost in ustvarjalnost skupnosti, saj je občinstvo tako bolj angažirano. Zaradi tega so posodobili TikTok Creator Marketplace (TTCM), uradno platformo za sodelovanje pri vsebini blagovnih znamk na TikToku, ki povezuje blagovne znamke in agencije z več kot 800.000 kvalificiranimi ustvarjalci po vsem svetu. Po novem so blagovnim znamkam omogočeni učinkovitejše iskanje in aktiviranje ustvarjalcev ter merjenje in optimizacija uspešnosti oglaševalskih akcij.

Dodatni razolgi, zakaj oglaševati na TikToku

Njihova najnovejša raziskava uporabnikov aplikacije in doživljanja blagovnih znamk kaže, da kar 73 odstotkov uporabnikov TikToka čuti globljo povezanost z blagovnimi znamkami, s katerimi komunicirajo na TikToku. Prav tako si znamke, ki so aktivne na TikToku, zapomnijo za 40 odstotkov več kot na drugih platformah. Obenem še zapišejo, da je TikTok trenutno najhitreje rastoči kanal za odkrivanje novih izdelkov, in sicer s 15 kar odstotki odkritij izdelkov več kot preko klasičnih medijev, e-pošte ali od ust do ust.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji