Tinderjeva globalna oglaševalska akcija postala sodobna pravljica
Aplikacija za zmenke Tinder je svojo prvo globalno oglaševalsko akcijo, s katero je obeležila svojo desetletnico in iznajdbo besede »swipe« (»drsanje«), nadgradila z večjim številom oglasnih kreativ.
Kaja Kovič
»Začne se s potegom« je geslo prve globalne akcije znamke Tinder, ki je prisotna v kar 160 državah sveta. Ustvarili so jo skupaj z agencijo AOR Mischief @ No Fixed Address.
Steph Danzi, višji podpredsednik in globalni vodja trženja pri Tinderju, je ob predstavitvi oglaševalske akcije dejal: »Tinder je pred desetimi leti izumil potezo s potegom in popolnoma spremenil način zmenkov. To je pripeljalo do toliko lepih odnosov vseh vrst, da smo to morali poudariti tudi v kampanji.«
Tinder kot sodobna ljubezenska pravljica
Komunikacijsko akcijo, sestavljeno iz serije sodobnih pravljic, so pred kratkim nadgradili s povečanjem števila kreativnih zasnov. »Poudarili smo različne vrste odnosov, od resnih in bolj formalnih, ki vodijo do poroke, pa vse do res drobnih trenutkov, kot je puščanje zobne ščetke pri partnerju. Skoraj polovica oglasov govori o odnosih v skupnosti LGBTQ+, večina modelov pa ni belcev. To smo naredili namerno, ker proslavljamo raznolikost, ki jo podpiramo z aplikacijo.«
Razširitev akcije
Prenovljena komunikacijska akcija je po novem vidna tako v ZDA in Evropi kot tudi v Aziji, Južni Ameriki in Avstraliji. Poleg zunanjega oglaševanja so zakupili prostor tudi v medijskih kanalih, na linearni in pretočni televiziji (Hulu, Roku in YouTube). »Resnično se trudimo biti povsod, kjer je naše ciljno občinstvo – generacija Z –, tako da smo aktivirali tudi TikTok, SnapChat in Instagram,« je dejal Danzi. »V večjih mestih – Los Angelesu, New Yorku, Berlinu, Parizu, Londonu in Madridu – smo prelepili podzemne postaje in vlake z novimi pravljicami, ki bodo mlade spodbujale k zmenkom.«
Kratke posnetke kampanje si lahko ogledate TU.