jn
Aktualno

Tinderjeva globalna oglaševalska akcija postala sodobna pravljica

Aplikacija za zmenke Tinder je svojo prvo globalno oglaševalsko akcijo, s katero je obeležila svojo desetletnico in iznajdbo besede »swipe« (»drsanje«), nadgradila z večjim številom oglasnih kreativ.

»Začne se s potegom« je geslo prve globalne akcije znamke Tinder, ki je prisotna v kar 160 državah sveta. Ustvarili so jo skupaj z agencijo AOR Mischief @ No Fixed Address.

Steph Danzi, višji podpredsednik in globalni vodja trženja pri Tinderju, je ob predstavitvi oglaševalske akcije dejal: »Tinder je pred desetimi leti izumil potezo s potegom in popolnoma spremenil način zmenkov. To je pripeljalo do toliko lepih odnosov vseh vrst, da smo to morali poudariti tudi v kampanji.«

Tinder kot sodobna ljubezenska pravljica

Komunikacijsko akcijo, sestavljeno iz serije sodobnih pravljic, so pred kratkim nadgradili s povečanjem števila kreativnih zasnov. »Poudarili smo različne vrste odnosov, od resnih in bolj formalnih, ki vodijo do poroke, pa vse do res drobnih trenutkov, kot je puščanje zobne ščetke pri partnerju. Skoraj polovica oglasov govori o odnosih v skupnosti LGBTQ+, večina modelov pa ni belcev. To smo naredili namerno, ker proslavljamo raznolikost, ki jo podpiramo z aplikacijo.«

Razširitev akcije

Prenovljena komunikacijska akcija je po novem vidna tako v ZDA in Evropi kot tudi v Aziji, Južni Ameriki in Avstraliji. Poleg zunanjega oglaševanja so zakupili prostor tudi v medijskih kanalih, na linearni in pretočni televiziji (Hulu, Roku in YouTube). »Resnično se trudimo biti povsod, kjer je naše ciljno občinstvo – generacija Z –, tako da smo aktivirali tudi TikTok, SnapChat in Instagram,« je dejal Danzi. »V večjih mestih – Los Angelesu, New Yorku, Berlinu, Parizu, Londonu in Madridu – smo prelepili podzemne postaje in vlake z novimi pravljicami, ki bodo mlade spodbujale k zmenkom.«

 

Kratke posnetke kampanje si lahko ogledate TU

jn

jj

hb

c

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji