tkk
Aktualno

TKK v novi preobleki? Nič lažjega!

Podjetje TKK je v 75-letni zgodovini doživelo številne spremembe, pred kratkim pa so se lotili popolne prenove blagovne znamke, pri kateri jim je pomagala agencija SHIFT.

Ker je jesen čas za svež začetek, so se v podjetju odločili, da bodo prenovo blagovne znamke na vizualni, korporativni in tržni ravni napovedali z oglaševalsko akcijo za dvig prepoznavnosti blagovne znamke. Pri tem jim pomaga agencija Votan komunikacije.

Na trgu se TKK pozicionira kot agilen in ustvarjalen ponudnik izdelkov najvišje kakovosti, zanesljiv partner domačim mojstrom in profesionalcem. K tako pomembni prelomnici, ko prehajajo iz proizvodnega v prodajno podjetje, sodi tudi ustrezna preobrazba v sami komunikacijski in marketinški strategiji. V podjetju so začeli z bolj strateško zasnovo komunikacijskega načrta in predstavnosti tako podjetja kot tudi njihovih blagovnih znamk. »Naš cilj je, da poleg dviga prepoznavnosti korporativne znamke TKK in vseh njenih blagovnih znamk začnemo tudi z ustvarjanjem kreativnih komunikacijskih rešitev in tržnokomunikacijskih akcij ter izgradimo prepoznaven slog komunikacije. Za te aktivnosti skrbimo kar znotraj lastnega oddelka za marketing in korporativno komuniciranje, ob večjih projektih pa seveda sodelujemo tudi z različnimi marketinškimi agencijami,« opiše nove izzive vodja marketinga Manja Robič Zima.

Akcija za večjo prepoznavnost ob pravem času

Nove jesenske akcije z naslovom »TKK v novi preobleki« in pozivom  »Nič lažjega!« so se lotili s pomočjo agencije Votan komunikacije. V podjetju TKK so želeli zasnovati komunikacijsko akcijo za dvig prepoznavnosti blagovne znamke, ki bo na trg pospremila izdelke z novo podobo in hkrati nakazala tudi novo korporativno podobo podjetja. »Največji izziv pri snovanju akcije je bil, kako komunicirati prenovo blagovne znamke tako na korporativni kot tudi na tržni ravni. V skladu s strategijo podjetja, kjer postavljamo kupca v središče, in z našim korporativnim sloganom 'Make it easier', ki se navezuje prav na omenjeni cilj strategije, smo zasnovali akcijo, ki nekako povezuje vse prej omenjene točke. Z njo želimo blagovno znamko približati kupcem na vseh ravneh in to je bilo naše vodilo na vsakem koraku načrtovanja in izvedbe akcije,« pove vodja marketinga.

tkk manja

Za glasbo v oglasu poskrbeli The Stroj

Akcija bo do konca novembra potekala na več trgih, in sicer v Sloveniji, Srbiji, Bolgariji, Bosni in Hercegovini, na Hrvaškem in Madžarskem. »Prihodnje leto bomo akcijo razširili še na več trgov,« napove Manja Robič Zima. Grafične kreativne rešitve poudarjajo popolnoma nov videz podjetja TKK in združujejo tako prenovljeni korporativni videz kot tudi prenovljeno podobo embalaže izdelkov podjetja. Akcija bo potekala na zunanjih oglaševalskih površinah (tiskanih in digitalnih), na radiu, spletu, v tiskanih medijih in na vseh prodajnih mestih izdelkov TKK, agencija pa bo poskrbela za celostno medijsko načrtovanje in zakup medijskega časa in prostora. Kot pravi Manja Robič Zima, ima akcija še eno posebnost, in sicer, da je glasbo zanjo napisala skupina The Stroj, ki je v pesem vključila tudi podjetje TKK. Prisluhnite ji lahko v ozadju radijskih oglasov, v prihodnosti pa bo vključena tudi v druge medije (promocijski videoposnetki, televizija ...).

Z lahkotnostjo in svežino nad razpršenost sporočil

V TKK-ju so z izpeljavo projekta nadvse zadovoljni, saj jim je vanj uspelo vnesti veliko mero lahkotnosti in jasnosti podajanja sporočila, kljub temu da so se na začetku soočili z »razpršenostjo« podatkov, ki so jih želeli sporočiti. Skupaj z agencijo so po njihovih besedah uspeli vsa za sporočila in ideje zapakirati v jasno in jedrnato sporočilo za javnost.  Roman Berčon, direktor agencije Votan komunikacije, je ob strateški prelomnici, ko je TKK prešel iz proizvodnega v prodajno podjetje, poudaril, da je premik zahteval precejšnjo spremembo tudi pri vseh komunikacjskih aktivnostih. »V agenciji smo se skupaj z naročnikom najprej temeljito seznanili z vsemi sicer že zelo natančno artikuliranimi fazami preobrazbe podjetja in na novo preverili določila panoge, ki smo jo skozi prejšnje sodelovanje z drugimi strankami znotraj kategorije že dobro poznali. Na tej osnovi, upoštevajoč tudi novo grafično (korporativno) podobo podjetja in njihovih izdelkov, ki ji je res veliko, smo izdelali novo komunikacijsko strategijo podjetja, katere ključne prvine niso samo približati izdelkov širši javnosti, vključno s posebnimi nagovori specifičnim ciljnim skupinam preko množičnih medijev in na prodajnih mestih, temveč tudi dvig prepoznavnosti in posledično ugleda krovne znamke TKK na vseh njihovih trgih.«

Izzivi pri projektu »Nič lažjega!«

Komunikacijska akcija »V novi preobleki« vpeljuje izrazito svež in prepoznaven slog komunikacije, a, kot že omenjeno, ustvariti sinergijo vseh komunikacijskih sporočil ni bilo preprosto. Roman Berčon je izzive pri snovanju akcije poenotil z izrazom »diverzifikacija«, saj so morali skupaj z naročnikom poiskati ter na kreativen in inovativen način izpostaviti ključne komunikacijske prednosti izdelkov oziroma izdelčnih skupin, ki so posebne, drugačne od konkurenčnih. »Pomemben izziv je bil domisliti svež komunikacijski ton vseh komunikacij za različne kanale, ki je seveda primeren za tovrstno dejavnost, a vseeno dovolj različen, da je zapomnljiv.« Poleg same kreativne zasnove pa je direktor Votan komunikacije izpostavil še glasbo v oglasu: »To je tisti komunikacijski element, ki določa način, kako konzumirati komunikacijo. Glasbena skupina The Stroj je s svojim avtorskim prispevkom nedvomno presegla naša pričakovanja. Za zdaj jih lahko slišimo le v radijskih oglasih, kmalu bodo tudi drugod.«

votan

Kombinacija različnih vrst oglaševalskih akcij

V bližnji prihodnosti se bodo v podjetju TKK posvetili predvsem dvigovanju prepoznavnosti blagovne znamke s ciljem povečanja tržnega deleža blagovne znamke na prodajnih mestih ključnih trgov. »Zavedamo se pomembnosti močne blagovne znamke in zato bodo v prihodnosti naše oglaševalske akcije osredotočene na dvig prepoznavnosti blagovne znamke v kombinaciji s krajšimi prodajnimi akcijami, ki se bodo navezovale na točno določen izdelek ali skupino izdelkov. Pojavljali se bomo tudi na za nas novih komunikacijskih kanalih ter se bolj aktivno in celostno predstavljali na različnih dogodkih. Imamo dobre izdelke vrhunske kakovosti, podjetje z močno tradicijo in napočil je čas, ko bi radi to tudi pokazali in predstavilii,« optimistično in polno zagona zre v prihodnost Manja Robič Zima.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, oktober 2022, #496. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji