Tomato Košir
Aktualno

Tomato Košir nagrajen na tekmovanju ADC

Klub umetniških direktorjev (ADC) je podelil že 103. letne nagrade. Med opaženimi je bil tudi projekt grafičnega oblikovalca Tomata Koširja »Gaza, madež, ki bo ostal«.

Gre za naslovnico Dnevnikovega Objektiva, za katero Košir ni prejel le posebnega priznanja (Merit award) na izboru Kluba umetniških direktorjev (Art Directors' Club, ADC) v kategoriji publikacije/naslovnice časopisov, ampak je bila tudi ena od zmagovalcev na izboru Kluba tipografskih direktorjev (Type Directors Club) v kategoriji vidnih sporočil.

Ob prejemu nagrad je Tomato Košir za MM povedal, da nagrada pri vizualnih komentarjih, še posebej komentarjih na tako trpke usode ljudi in tako travmatične dogodke, ki zaznamujejo generacije, ni cilj. Je predvsem metoda, kako nagovoriti ljudi, ki jih sicer ne dosežeš. »Priznanja in posledični medijski odzivi omogočijo, da več ljudi prejme sporočilo. Verjetno se strinjate, da je naše delo lahko tudi poklic, poklicanost, ne le služba? Zadnjo eskalacijo v seriji z dolgo zgodovino je sprožil Hamas z napadom na Izrael 7. oktobra 2023. To je jasno dejstvo. Tudi takrat smo se komunikatorji odzvali. Izrael pa v povračilnih napadih povzroča genocid. Do zdaj je umrlo več kot 34 tisoč ljudi, 70 odstotkov žensk in otrok. 90 odstotkov vseh žrtev je bilo civilistov, uničena je večina infrastrukture. Netanjahu je te dni odobril napad tudi na Rafo, kamor se je zateklo 1,5 milijona Palestincev,« opozarja Košir in poziva, naj se genocid konča in obsodi, preživelim pomaga, Palestino pa končno mednarodno prizna.

Naše delo ni umetnost

»V zadnjih letih, o čemer močno priča tudi zadnji Brumnov bienale, prihaja v naši stroki do različnih mnenj o nalogah našega dela. Sam vztrajam, da naše delo ni umetnost, uporabljamo le likovna orodja. Naše rešitve služijo razrešitvi komunikacijskih težav organizacij, izdelkov ali storitev. Pri samoiniciranih vizualnih komentarjih je seveda ta naročnik – splošno dobro. V primeru, da naših vizualnih sporočil, ki so, kot omenjeno, likovno kodirana, ciljna javnost ne razbere, nismo opravili svojega dela,« je še povedal oblikovalec.

tomato1 

tomato2

tomato3

tomato4

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji