Trebušček na Dunaju
Oglaševalska agencija Jung von Matt Donau in produkcijska hiša Zauberberg sta za dunajsko turistično skupnost zasnovali petminutni promocijski film, v katerem je glavna zvezda hodeči trebuh.
Po nizu nekonvencionalnih oglaševalskih akcij (ena od njih je bila »Vienna strips on OnlyFans« leta 2021), so se v dunajski turistični skupnosti zdaj odločili, da bo njihov nov oglas »oda razvajanju in sprejemanju«. Cilj zgodbe, ki so jo naslovili »Trebušček« (»Belly«), je spomniti, da je potovanje lahko odličen način, da se za nekaj dni razvajamo in sprostimo. Dunaj je mesto, ki sprejema in spodbuja popotnike, da brez oklevanja v celoti sprejmejo njegovo ponudbo. Trebušček tako raziskuje kulturne in turistične znamenitosti ob zvočni podlagi, za katero je poskrbel dunajski simfonični orkester.
»Pravi trenutki razvajanja postajajo dandanes vse redkejši, saj se izgubljamo v neskončnih razpravah o ljubezni do sebe, sprejemanju in pozitivnem odnosu do našega telesa. Dunajska kultura že stoletja postavlja pod vprašaj telesne ideale. Mislili smo, da je čas, da sprejmemo posledice samoljubja. Trebušček je junaški lik, ki na koncu pride do pomembnega spoznanja: le če se ljubiš, se lahko resnično prepustiš. Brez sramu. Brez obsojanja,« je ob predstavitvi kratkega filma povedal Norbert Kettner, direktor dunajske turistične skupnosti.