bla
Aktualno

Turistično združenje Portorož predstavilo NFT-je in novo oglaševalsko akcijo

Destinacija Portorož in Piran je kot prva lokalna turistična destinacija predstavila nezamenljivi žeton (NFT) in oglaševalsko akcijo »Mi smo tu«, s katero ciljajo predvsem na tuje trge, ki jih bodo nagovarjali izven poletne sezone.

NFT-ji predstavljajo digitalni del komunikacije letošnje promocijske kampanje

Po novem bodo v Turističnem združenju Portorož z Destinacijo Portorož in Piran v sodelovanju z digitalno agencijo April 8 uporabljali tehnologijo NFT in se tako predstavljali kot napredna, digitalna in trajnostna destinacija. Kot pravijo, v praksi lahko NFT v turizmu izraža lojalnost, služi kot digitalni dokaz obiska neke destinacije ali zgolj kot umetniško delo. »Za nosilni vizualni element kampanje smo izbrali Srečko, prikupno istrsko kozo, ki bo uporabnikom takoj sedla v srce,« pojasnjuje Urša Mivšek Sitar, direktorica agencije April 8. G.O.A.T. (angl. koza) je v internetnem slengu kratica za Greatest of All Time (najboljši vseh časov), hkrati pa je njihovih koza tudi prispodoba za življenje brez stresa kot rezultat oddiha na destinaciji, dodaja.

Kot je povedala Anuša Kovačič, svetovalka za NFT v agenciji April 8, novi destinacijski NFT-ji delujejo po principu lojalnosti – uporabnik lahko dobi tri NFT žetone iz treh različnih kolekcij, če izvede tri aktivnosti. Prva je sodelovanje v nagradni igri, druga prijava na destinacijske e-novice, tretja pa deljenje nalepke Srečke na Instagramu z oznako destinacijskega profila @portorozpiran. Vsak, ki bo opravil vse tri aktivnosti in zbral tri NFT žetone, bo prejel poseben Golden GOAT NFT, ki bo vključeval nagrado. Ta bo ostala skrivnost vse do slavnostnega razkritja 31. avgusta. V vsaki od treh kolekcij je na voljo po 100 NFT žetonov, skupaj torej 400 unikatnih NFT žetonov.

Slovenija je sicer lani jeseni kot prva država na svetu izdala svoj nezamenljivi žeton, aprila letos ji je z I feel sLOVEnia NFT sledila Slovenska turistična organizacija (STO), Portorož & Piran pa je prva slovenska lokalna turistična destinacija s svojim nezamenljivim žetonom.

Promocijska kampanja na sedmih trgih, sodeluje devet turističnih ponudnikov

Kampanja z naslovom Mi smo tu se je začela 20. aprila letos in poteka na sedmih trgih: v Sloveniji, Italiji, Avstriji, Nemčiji, na Madžarskem, Češkem in Slovaškem. Na ta način želijo zmanjšati potencialno odvisnost od le enega trga. Ključni kanal promocije je video, v oglasih pa izpostavljajo doživetja na destinaciji. V skladu s komunikacijo Slovenske turistične organizacije so se osredotočili predvsem na promocijo aktivnosti na prostem. Poudarjajo tudi dobro počutje in skrb zase, kar je v času po pandemiji še posebej aktualno.

V kampanji trenutno sodeluje devet turističnih ponudnikov z destinacije: LifeClass Hotels & Spa, Hoteli Bernardin, Aerodrom Portorož, Locap Group, restavracija COB, Marina Portorož, All year e-biking, Gold Istra Residence in gostilna Na burji.

Promocijska kampanja bo potekala izven glavne poletne sezone, in sicer z namenom, da je destinacija zanimiva preko celega leta. Tako se bo v pomladnem delu zaključila konec maja, nato pa se bo ponovno pričela septembra. Destinacija Portorož & Piran je po novem prisotna tudi na družbenem omrežju TikTok. Prve objave nastajajo v sodelovanju z agencijo April 8 in služijo kot komunikacijska podpora promocijski kampanji, po 5. juniju pa bo profil prevzela vplivnica Noemi Zonta.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji