Turizem Ljubljana: V enem tednu do 38 milijonov ogledov na TikToku
Športni spektakel Odbojka na Ljubljanici, ki je 16. avgusta potekal na Ljubljanici in na katerem se je odvijalo prvo državno prvenstvo v odbojki na vodi, je na družbenem omrežju TikTok Turizma Ljubljana dosegel zavidljive razsežnosti.
Videoposnetek z dogodka je v enem tednu dni zabeležli že več kot 38 milijonov ogledov uporabnikov z vsega sveta. Na svojih komunikacijskih kanalih so ga delile številne športne programske mreže, med njimi tudi ameriška ESPN in kanadska TSN, ter različni uporabniki iz Amerike, Nemčije, Velike Britanije, Kanade, Italije, Mehike, Brazilije in drugih držav. Video si je shranilo več kot 300.000 uporabnikov, pod njim pa so podali skoraj 30.000 komentarjev. To predstavlja odlično popotnico za prihajajoče svetovno prvenstvo v odbojki za moške, ki se v Ljubljani začenja že ta petek, pravijo v Turizmu Ljubljana.
TikTok imajo šele mesec dni
TikTokov profil so v organizaciji vzpostavili šele pred mesecem dni, otvoritveni video pa sta zaznamovala košarkarski as Luka Dončić in maskota Zmajček. Od samega začetka število sledilcev Turizma Ljubljana na TikToku narašča; samo od objave videa se je število sledilcev povečalo za skoraj 35.000. Turizem Ljubljana svoj profil na TikToku ustvarja v sodelovanju z Dunking Devils Studios.
Tovrstna promocija prestolnice, države in športa je neprecenljiva, medijska vrednost 38 milijonov ogledov videa po grobi oceni presega 700.000 evrov, so ocenili pri Turizmu Ljubljana.