j
Aktualno

Tuševi minioni postali MM-ova akcija 2022

Začetek jeseni so se zabavni Minioni vrnili v trgovine Tuš, kar so javnosti s pomočjo agencije AV Studio sporočili preko vrtečega se junaka na velikem oglasnem plakatu.

Akcija »Od minionov se ti zrola« je na MM-ovi strani na Facebooku prejela 473 všečkov, kar je za 125 več od drugouvrščene akcije »Podpiramo žensko moč«, ki jo je za Lidl Slovenija pripravila agencija Luna TBWA.

Podjetje Engrotuš je po lanskoletni uspešni akciji z Minioni na prodajne police in tudi ulice vrnilo rumene junaki, a tokrat v razširjeni različici. Poleg plišastih Minionov so kupce pričakali tudi drugi zanimivi in praktični izdelki, s katerimi so si otroci popestrili svoj vsakdan in vstop v novo šolsko leto. »Ker se ti od Minionov letos zrola, kot pravi osrednji naslov akcije, je vrteči se rumeni junak na velikem oglasnem plakatu ravno pravšnja kreativna rešitev za pritegnitev pozornosti,« so za MM povedali v Tušu.

Drugo mesto priprada Lidl Slovenija, tretje pa Telekomu Slovenije

Akcija »Podpiramo žensko moč«, ki sta jo ustvarila agencija Luna \TBWA in naročnik Lidl Slovenija je v času glasovanja dobila 348 všečkov, »Povezani zmoremo čudeže« agencij Pristop in Renderspace ter naročnika Telekom Slovenije pa 251 všečkov. Četrto mesto pripada akciji »Samo fantastičen okus zelenjave« agencije Luna \TBWA in Atlantic Droge Kolinske za veganske namaze Argeta, na peto mesto pa se je uvrstila prav posebna akcija »Vse za vrt« agencije Herman&partnerji in M-tehnike, saj so običajen obcestni plakat spremenili v velikansko lopato.

Za nami uspešna izvedba 14. MM-ove akcije

Uredništvo Marketing magazina MM-ovo akcijo leta izbira od leta 2009. Takrat je zmagala akcija »Zaposlili smo slona«, ki so jo za Perutnino Ptuj pripravili v agenciji Futura DDB. V prvih letih je oglase ocenjevala MM-ova žirija kreativnih direktorjev, nato pa smo glas prepustili ljudstvu.

Število objavljenih akcij v že tradicionalnem izboru MM-ove akcije leta iz leta v leto raste, v letošnji izvedbi pa smo opazili precej manj glasov v primerjavi z lanskim.

Morda pa jo prihodnje leto preselimo na družbeno omrežje TikTok. ;)

 

ghj

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji