Uber z več kot milijardo evrov oglaševalskih prihodkov
Pri Uberju so uresničili lanskoletne napovedi, saj jim odlično kaže; v letu 2024 naj bi namreč zabeležili že več kot milijardo evrov oglaševalskih prihodkov.
Kaja Kovič
Uber je bil leta 2009 ustanovljen kot podjetje za prevoze, leta 2014 pa se je s storitvijo Uber Eats razširil na področje dostave hrane. Ker priljubljenost obeh storitev in njunih aplikacij raste, postaja Uberjev oglasni prostor vsako leto bolj zanimiv tudi za oglaševalce. Pri obeh platformah podjetje namreč izkorišča podatke o uporabnikih, kot so njihova lokacija, zgodovina naročil in druge preference, da bi prikazala bolj ciljno usmerjene in relevantne oglase. Na ta način Uber AD ustvarja nov vir prihodkov za podjetje, hkrati pa oglaševalcem ponuja priložnost za bolj učinkovito doseganje potencialnih strank.
Uber je na predstavitvi poslovnih rezultatov v drugem četrtletju leta 2024 izpostavil, da jim bo uspelo doseči njihov lanskoletni cilj, in sicer milijardo vreden oglaševalski posel. Ta cilj so si v podjetju zastavili konec lanskega leta, ko so imeli »zgolj« 650 milijonov prihodkov od oglaševanja.