z
Aktualno

Uber z več kot milijardo evrov oglaševalskih prihodkov

Pri Uberju so uresničili lanskoletne napovedi, saj jim odlično kaže; v letu 2024 naj bi namreč zabeležili že več kot milijardo evrov oglaševalskih prihodkov.

Uber je bil leta 2009 ustanovljen kot podjetje za prevoze, leta 2014 pa se je s storitvijo Uber Eats razširil na področje dostave hrane. Ker priljubljenost obeh storitev in njunih aplikacij raste, postaja Uberjev oglasni prostor vsako leto bolj zanimiv tudi za oglaševalce. Pri obeh platformah podjetje namreč izkorišča podatke o uporabnikih, kot so njihova lokacija, zgodovina naročil in druge preference, da bi prikazala bolj ciljno usmerjene in relevantne oglase. Na ta način Uber AD ustvarja nov vir prihodkov za podjetje, hkrati pa oglaševalcem ponuja priložnost za bolj učinkovito doseganje potencialnih strank.

Uber je na predstavitvi poslovnih rezultatov v drugem četrtletju leta 2024 izpostavil, da jim bo uspelo doseči njihov lanskoletni cilj, in sicer milijardo vreden oglaševalski posel. Ta cilj so si v podjetju zastavili konec lanskega leta, ko so imeli »zgolj« 650 milijonov prihodkov od oglaševanja.

 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji