k
Aktualno

Učinkovitost 4-dnevnega delovnega tedna globalno potrjena

Globalni preizkus modela, ki zagovarja štiridnevni delovni teden, je uspel. Šestmesečna preizkusna doba za 33 podjetij s skupno 903 delavci se je zaključila in rezultati so zelo pozitivni.

Neprofitna organizacija 4 Day Week Global je v izjavi za javnost sporočila, da je po preizkusu, v katerem so sodelovala večinoma ameriška in irska podjetja, kar 97 odstotkov zaposlenih izjavilo, da želijo nadaljevati s takšnim delom. »Med globalnim preizkusom so občutili manj stresa, utrujenosti, spali so bolje, izboljšalo se je tudi stanje (skoraj)izgorelosti in splošno zdravje.«

Prihodki sodelujočih podjetij so se v primerjavi z enakim obdobjem lani povečali za 36 odstotkov, zaposleni so bili bolj produktivni, posledično uspešni. Prav zato se velika večina podjetij (27 od 33) ne bo vrnila na standardni petdnevni delovni urnik, strategija reorganizacije dela je namreč uspela.

Sledi še večji preizkus 4-dnevnega delovnika

Organizacija 4 Day Week Global prav te dni opravlja ločen preizkus v Združenem kraljestvu, v katerem sodeluje 70 podjetij in 3300 delavcev. Gre za največji poskus na svetu, rezultati pa bodo znani februarja 2023. Kot pravijo v organizaciji, so jim zaposleni poročali, da jim je novi urnik življenje spremenil na bolje, a na končne številke bo treba še malo počakati.

l

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji