k
Aktualno

Učinkovitost 4-dnevnega delovnega tedna globalno potrjena

Globalni preizkus modela, ki zagovarja štiridnevni delovni teden, je uspel. Šestmesečna preizkusna doba za 33 podjetij s skupno 903 delavci se je zaključila in rezultati so zelo pozitivni.

Neprofitna organizacija 4 Day Week Global je v izjavi za javnost sporočila, da je po preizkusu, v katerem so sodelovala večinoma ameriška in irska podjetja, kar 97 odstotkov zaposlenih izjavilo, da želijo nadaljevati s takšnim delom. »Med globalnim preizkusom so občutili manj stresa, utrujenosti, spali so bolje, izboljšalo se je tudi stanje (skoraj)izgorelosti in splošno zdravje.«

Prihodki sodelujočih podjetij so se v primerjavi z enakim obdobjem lani povečali za 36 odstotkov, zaposleni so bili bolj produktivni, posledično uspešni. Prav zato se velika večina podjetij (27 od 33) ne bo vrnila na standardni petdnevni delovni urnik, strategija reorganizacije dela je namreč uspela.

Sledi še večji preizkus 4-dnevnega delovnika

Organizacija 4 Day Week Global prav te dni opravlja ločen preizkus v Združenem kraljestvu, v katerem sodeluje 70 podjetij in 3300 delavcev. Gre za največji poskus na svetu, rezultati pa bodo znani februarja 2023. Kot pravijo v organizaciji, so jim zaposleni poročali, da jim je novi urnik življenje spremenil na bolje, a na končne številke bo treba še malo počakati.

l

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji