Unilever prenehal oglaševati mlajšim od 16 let
Podjetje Unilever bo pri oglaševalskih akcijah na spletnih in družbenih medijih omejilo ciljno občinstvo na starejše od 16 let.
Kaja Kovič
Lastniško podjetje blagovnih znamk, kot so Hellmann's, Ben & Jerry's in Magnum, bo po lastnih smernicah odgovornega oglaševanja hrane in pijače na družbenih omrežjih spremenilo ciljno občinstvo tako, da z oglasi ne bo več ciljalo otok, mlajših od 16 let. To pomeni, da o njih ne bodo več zbirali ali hranili podatkov, prenehali bodo s spletnimi kampanjami za njih ter zaustavili sodelovanje z vplivneži pod 16 let oz. s tistimi, ki imajo ciljno občinstvo mlajše od te starosti.
Zapisali so, da je ciljno pošiljanje različnih oglasov in sporočil otrokom pod 16 let neetično in prinaša zakonske kazni, a vendar so uradne omejitve precej bolj ohlapne v primerjavi z njihovimi odločitvami, predvsem na področju tržnih akcij na Googlu in platformah podjetja Meta.
Unilever želi postati pomemben igralec na področju poostritve zakonodaje na digitalu. Otroci so digitalni domorodci, rojeni in odrastli s pametnimi telefoni in družbenimi mediji, a vseeno predstavljajo šibko skupino, potrebno zaščite, saj bi se lahko neetična raba podatkov v prihodnje izrabila v virtualnih spletnih prostorih, kot je metaverse, še sporočijo.