hn
Aktualno

Uporabniška izkušnja naj postane vaša nova blagovna znamka

Na Dnevih komunikacij je Aleksander Mitrović, direktor naročnikov v podjetju Ascanius Media, razkril pomembnost ustvarjanja brezhibnih popotovanj po uporabniški izkušnji.

»Ali izkušnja prodaja znamko ali znamka prodaja izkušnje?« To je vprašanje, na katerega težko najdemo odgovor, drži pa, da sta oba koncepta zelo tesno povezana med seboj. Blagovne znamke se morajo naučiti obvladati »organizacije popotovanj« za njihove stranke, trdi Mitrović. »Premaknite osredotočenost od izdelka do uporabnika. Raziščite, kdo so vaše stranke in se jim približajte na točkah, na katerih se rade zadržujejo. Zadovoljite njihove potrebe in interese; tako vas bodo vzljubile in vam postale pripadne. Tu pa delo ni zaključeno, saj mora biti njihovo popotovanje po vašem portfelju brezhibno.«

Obstaja veliko načinov, kako v očeh javnosti dvigniti blagovno znamko na višjo raven na (prenasičenem) trgu in eden od najpomemnejših je ustvarjanje brezhibne poti strank. »Sem sodijo embalaža, ki jo ob določenih praznikih ali dogodkih malce spremenite ali popestrite, organizacija dogodkov, na katerih spoznate uporabnike, odlično delujoča spletna trgovina, sveži in zanimivi prostopi na družbenih omrežjih, vidni oglasi na različnih oglasnih površinah, kakovostni vplivneži, ki so povezani z vašo znamko, in podobno.« Brezhibno potovanje strank, kot je Mitrović poimenoval ta koncept, lahko izboljša ali uniči podjetje.

Na predavanju v rovinjskem hotelu Lone je podal dva primera: »Ali veste, da obstaja svetovni dan Nutelle, ki poteka vsako leto 5. februarja? To je primer odlične prakse, kako uporabnike privlačiti na drugačen način. Lahko si predstavljate, kako so videti družbena omrežja na ta dan, kajne?«

Kot primer organizacije dobre potovalne izkušnje za stranke pa je podal še slovensko podjetje Steklarno Hrastnik, ki je pred leti vložilo veliko denarja in časa v oddelek za raziskave in razvoj, to pa se je med letoma 2020 in 2021 pokazalo v skoraj 40-odstotnem dvigu dobička. Steklarna Hrastnik je pred kratkim za steklenico za vodo RE ◦ water prejela tudi prestižno nagrado Red Dot za dizajn izdelka 2023.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji