Uvedba hard seltzerja za BrewDog huda napaka, za Nord velik uspeh
Izvršni direktor družbe BrewDog je priznal, da je bila predstavitev pijače hard seltzer napaka, ki so jo naredili zaradi brezglavega sledenja trendom.
Kaja Kovič
James Watt je z izjavo želel posvariti oziroma podučiti druge blagovne znamke, naj ne skočijo za najnovejšim trendom, ki vlada v svetu, ne da bi ob tem tehtno premislile, ali se trend ujema z njihovim portfeljem in poslanstvom. BrewDogov poskus, da bi izkoristili priljubljenost hard seltzerjev, je opisal kot »zelo drago napako«.
Pivovarna BrewDog je leta 2019 vzpostavila blagovno znamko hard seltzerja Clean & Press predvsem zaradi strmo naraščajoče prodaje te pijače v ZDA. Watt je dejal, da so nato v podjetju čakali, da bo fenomen prišel tudi v Združeno kraljestvo, a do tega ni prišlo. Izdelek je bil na voljo v trgovinah z živili v po vsej državi manj kot eno leto, nato pa so ga zaradi izjemno slabe prodaje in tožbe zaradi neprimernega oglaševanja umaknili s polic. »V vsakem poslu je pomembno, da se močno osredotočite na tisto, kar je najpomembnejše, in bistveno je, da se osredotočite na tisto, do česar ste najbolj strastni,« je zaključil.
Pivo in hot dogi? Očitno ne.
BrewDog je leta 2015 naredil podobno napako, ko so v Londonu zaradi ameriške norije odprli restavracijo s hot dogi Dog Eat Dog. Tudi to blagovno znamko so ukinili, saj so restavracijo zaprli le pet mesecev po odprtju. »Še vedno nisem prepričan, kaj smo mislili, ko smo odpirali restavracijo s hot dogi,« se spominja.
Slovenski Nord daleč od brce v temo
Ekipa Norda, ki je na slovenski trg prinesla prvi domači hard seltzer, je s prodorom na trg nadvse zadovoljna. Poudarjajo, da so verjeli v uspeh in povpraševanje po hard seltzerju v Sloveniji, čeprav so veliko »poslušali« o tem, kako se trend hard seltzerjev ne bo prenesel v Evropo, češ da se evropski in ameriški potrošniki preveč razlikujejo. »Pozitivno smo presenečeni nad odzivom, saj je še boljši, kot smo si upali želeti ob prihodu na trg,« so v ekipi Nord povedali za MM. »V letu 2022 smo skoraj podvojili prodajo prejšnjega leta. Naši ciljni skupini je izdelek všeč, kar se najbolj kaže v tem, da se kupci vračajo. Letos načrtujemo širitev na tuje trge, že lani pa smo bili prisotni tudi na nekaj festivalih in dogodkih na Hrvaškem in v Avstriji.«