z
Aktualno

V finalu BalCannesa tudi Mercatorjeve »Bele embalaže«

Mercator in agencija Herman & partnerji sta se uvrstila v ožji izbor tekmovanja Balcannes s projektom »Bele embalaže«.

Snovalci akcije »Bele embalaže« so projekt sicer predstavili že drugič, a so ga ob tem znatno razširili, saj so se prvi ediciji belih embalaž pridružili novi partnerji z novimi izdelki. V beli preobleki so tako otroško domišljijo spodbujali izbrani izdelki Argete Junior, Mlejka, Plazme, Jaffe, Munchmallowa, Pinga, Zdenke, Choco Loca in Medexovih prehranskih dopolnil.

Kaj sploh so bele embalaže? To so prepoznanih detajlov očiščene embalaže ikoničnih blagovnih znamk, ki se v dobro ustvarjalnosti najmlajših odpovejo svoji klasični podobi in otrokom ponudijo unikatno prazno platno za ustvarjanje ter jim omogočijo učenje vidikov trajnosti skozi igro. »Lumpiji razumejo, kako sijajna igrača je lahko navadna škatla in da je ta včasih celo boljša od stvari, ki se skriva v njej. Bodo otroci iz belih embalaž ustvarili robota, z njimi zgradili hiško, sestavili raketo ali letalo? Vse je mogoče, pravil ni,« pravijo snovalci akcije.

Pri trgovcu so ob novici, da so uvrščeni med finaliste tekmovanja BalCannes, na LinkedInu zapisali: »Naša zavezanost trajnostnim praksam se nadaljuje, zato smo ponosni, da smo prepoznani kot pionirji na področju okolju prijaznih rešitev. Projekt 'Bele embalaže' je le korak na naši poti k ustvarjanju bolj trajnostne prihodnosti.«

Majda Vodopivec, direktorica projekta, je ob tem dejala: »Postati finalist tekmovanja BalCannes s projektom Bele embalaže ima za Mercator večplasten pomen. Če pogledamo najprej z vidika kreativne ideje, nam je ta uvrstitev zares v ponos, saj se tekmovanje BalCannes, kot ste v enem od prispevkov prav v Marketing magazinu zapisali, vse bolj razvija kot gonilo poudarjanja kreativnega potenciala celotne regije. S poslovnega vidika nam to pomeni priznanje, da je pri iskanju trajnostnih rešitev, kot jih pooseblja projekt bele embalaže, pomembno vključevanje in povezovanje poslovnih partnerjev za doseganje družbeno odgovornih ciljev. Za uresničitev tega projekta se moramo zahvaliti tako slovenskim kot podjetjem iz regije. In nenazadnje, projekt bele embalaže je le en korak na Mercatorjevi poti k ustvarjanju bolj trajnostne prihodnosti, ki je pokazal, da je moč tudi z malimi spremembami  v ravnanju nas ponudnikov in na drugi strani potrošnikov spremeniti navade v bolj trajnostno naravnane. In to na otrokom prijazen in edukativen način skozi ustvarjalno igro, ki pa v primeru belih embalaž ne le spodbuja ponovno uporabo in s tem bolj trajnostno ravnanje z embalažo, temveč ima za otroke tudi razvojen pomen. V današnjem svetu digitalizacije moramo še posebej spodbujati tiste spretnosti, ki jih morajo otroci razvijati za njihov nemoten razvoj, pri tem pa igra pomembno vlogo tudi ustvarjalna igra.«

 

 

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji