V finalu SoMo Media tudi tri slovenska dela
Znani so projekti, ki so prišli v ožji izbor za podelitev nagrade za najboljša digitalna dela v kategoriji SoMo Media. Med projekti iz regije so tudi trije slovenski – vse tri so za Mercator zasnovali v agenciji Herman & partnerji.
V kategoriji best storytelling sta se v ožji izbor uvrstila projekta »Prvič mama« in »Naj slovensko pecivo«, v kategoriji digitalni izdelek leta pa »M soseska«. Na izbor je bilo sicer prijavljenih več kot 220 projektov, od tega 29 del v kategoriji SoMo Media. V prvem krogu je žirija iz vsake kategorije izbrala pet del, ki so uvrščena v ožji izbor, v drugem krogu pa bo izbrala tri zmagovalce, ki bodo nagrajeni in razglašeni 11. novembra 2022 na podelitvi v Zagrebu.
Ob razglasitvi finalistov je Jernej Smisl, predsednik žirije za podelitev nagrade SoMo Media, povedal, da je bilo zanimanje zelo veliko. »Zelo smo ponosni na odziv digitalnih založnikov, zlasti ker nagrado SoMo Media letos podeljujemo prvič in so mnogi že prepoznali njen pomen. Ne dvomim, da bo zanimanje iz leta v leto večje, glede na hitro rast digitalizacije in digitalnega oglaševanja. Izbira prijav, ki so prišle v ožji izbor natečaja, je bila res zahtevna, saj si je vsako prijavljeno delo zaslužilo nagrado za kakovost in inovativnost, a pravila so taka, da smo morali izbrati najboljše. S podrobno analizo nam je uspelo najti tiste, ki izstopajo, veselimo pa se tudi uradne podelitve v Zagrebu.«
Projekti, ki bodo prišli v ožji izbor za kategorijo SoMo Advertising, bodo objavljeni v ponedeljek, 7. novembra 2022.