jerneja cvikl
Aktualno

V kriznih časih se »nove ideje kar kopičijo«

Med malimi podjetniki, ki so se morali praktično čez noč odpovedati opravljanju svoje dejavnosti, so tudi ponudniki lepotnih in kozmetičnih storitev.

Jernejo Cvikl, lastnico kozmetičnega salona Galante, smo vprašali, na kakšen način ostaja v stiku s svojimi strankami, da se pregovor »daleč od oči, daleč od srca« v njenem primeru ne bo tudi uresničil.

Jerneja Cvikl je ena od tistih, ki je bila zaradi koronavirusa prisiljena zapreti vrata svojega salona. Kljub temu, da je v prvih prostih dneh nekoliko zadihala, se je soočila tudi s številnimi vprašanji – kako plačati prispevke, že izstavljene račune in tiste, ki še pridejo. Pred kratkim je uredila nove poslovne prostore, pri čemer so nastali večji stroški, poleg tega pa sta oba s partnerjem samostojna podjetnika in v tem času življenje zanju ni preprosto.

Stavi na kakovostne vsebine

Dokler ne bo znova odprla salona, si želi ostati v zavesti svojih strank, zato je Cviklova začela intenzivno objavljati slike in zapise na družbenih omrežjih. »Pišem o tem, kako si lahko v tem času pomagajo doma, kaj lahko storijo same za boljšo kožo in nohte, objavljam slike iz preteklih delovnih dni … Skratka, objavljam vse tisto, za kar prej ni bilo časa. Ugotovila sem, da to ne bo dovolj, saj nekatere moje stranke ne uporabljajo družbenih omrežij, svoje spletne strani pa mi zaradi finančnih in časovnih razlogov še ni uspelo urediti. Tako sem prišla do ideje, da bi lahko komunikacijo z obstoječimi in potencialnimi strankami vzpostavila tudi tako, da bi napisala kakšen prispevek za revije, ki objavljajo teme za zdrav življenjski slog.«

cvikl nohti

Čas za izobraževanje – in marketing

Sogovornica pravi, da sta njena želja in entuziazem po delu in širjenju posla postala še večja. Prosti čas bo izkoristila tudi za izobraževanje na strokovnem področju, za spodbujanje inovativnosti in marketinga. »Nove ideje se kar kopičijo. Zavedam se, da to ne bo poravnalo odprtih računov in da me čakajo še težji časi in trdo delo, da se ponovno postavim na noge, a verjamem, da mi bo uspelo. Veselje, želja po uspehu, energija in radost, ki jih čutim, so močnejši od obupa. Saj veste: v življenju ni pomembno, kolikokrat padeš, ampak da se vedno znova pobereš,« je optimistična.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji