Plodine
Aktualno

V Plodinah so pripravljeni na poletje

»Sezona žara« je tu in hrvaški trgovec Plodine je v sodelovanju s Studiom Sonda zasnoval 360-stopinjsko oglaševalsko akcijo, v kateri pravijo, da so pravi naslov za vse, kar potrebujete za upešen piknik.

Tako kot v decembrski praznični kampanji so tudi letos v središče oglasov postavili pevca in igralca Marka Toljo, ki pa tokrat ne poje, ampak je sprejel izziv, naj pripravi žar pojedino leta. Poleg televizijskega oglasa so v Studiu Sonda zasnovali tudi vizualno podobo kampanje ter spremljajoča gradiva za različne kanale.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji