bla
Aktualno

V svoji prvi globalni kampanji kampanji gre Tinder preko avantur

Aplikacija za zmenkarije Tinder v seriji oglasov cilja predvsem na generacijo Z in se predstavlja kot platforma, kjer je t.i. »swipe« začetek nove (resne) zveze.

Ena vodilnih aplikacij za zmenkarije Tinder tako ali drugače povezuje od leta 2011. Še posebej se je aplikacija, ki je del skupine aplikacij Match.com, uveljavila s »swipanjem« oziroma drsanjem, s katerim se uporabnik odloča, ali mu je nekdo všeč ali ne.  Praktično od samega začetka se  Tinder drži sloves platforme za avanture za eno noč oziroma vse prej kot resne zveze. Ta stereotip skušajo med pripadniki generacije Z razbiti z novo oglaševalsko akcijo »Začne se s »swipom«« (»It starts with a swipe«), ki je pravzaprav sploh prva globalna kampanja aplikacije.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji