V velikanski supergi po New Yorku
Blagovna znamka superg Vans se je povezala s kreativno agencijo GUT Los Angeles in ustvarila dve posebni vozili, ki se te dni vozita po New Yorku.
Dve dostavni vozili oz. kombija (ang. van) so preuredili v velikanski supergi Vans, v njih pa se vozita priljubljena newyorška vplivneža New York Nico in Lil Mo Mozzarella. Namen aktivacije je promocija novih zimskih modelov Vans MTE (»Mountain Edition«), med vožnjo pa bodo mimoidočim pokazali novo obutev in jo nekaterim tudi podarili.
»Včasih so najpreprostejše ideje najbolj učinkovite. Ko imate tako kreativno blagovno znamko, kot je Vans, in izdelek, ki je zasnovan za posebne vremenske razmere, je najboljši način, da ga pokažete, da se z njim dobesedno 'zapeljete' po ulicah New Yorka,« je povedal Bruno Acanfora, izvršni kreativni direktor pri GUT Los Angeles. »Pri Vansu imamo dolgo zgodovino edinstvenih promocij, toda tokrat smo se odločili, da bomo naredili nekaj drugačnega, ker je tudi izdelek drugačen. Posnetki naših vozil, ki so jih ustvarili meščani New Yorka, so se hitro razširili po družbenih omrežjih, z videoposnetki, objavljenimi na Instagramu, pa smo med vikendom organsko zbrali več kot 1,4 milijona ogledov in več kot 88.000 všečkov,« je zadovoljen Bruno Luglio, kreativni direktor pri Vansu.