iogk
Aktualno

V ZDA prvi skupni odbor za pretočne platforme

Odbor JIC (Joint Industry Committee) bo omogočal več metrik in valut za izvedbo meritev in ustvarjanja enotnega nabora podatkov o gledanosti pretočnih platform.

V odbor so se zdužili televizijski ponudniki Fox, NBCUniversal, Paramount, TelevisaUnivision in Warner Bros. Discovery, ki bodo skupaj z OpenAP in Video Advertising Bureau (VAB) vzpostavili enotne merilne rešitve za industrijo pretočnega videa v ZDA.

Primarni poudarek bo na postopku certificiranja in poenotenja meritev na večih platformah že pred začetkom leta 2024. To pomeni, da so na drugi strani Oceana tik pred oblikovanjem enotnih merilnih standardov in enotnega ekosistema pretočnih video oglasov, kar bo pomagajo pri poslovanju predvsem blagovnim znamkam in oglaševalskim agencijam.

JIC bo dodelane standarde certificiranja meritev objavil predvidoma 1. marca, 25. aprila bodo na dogodku predstavili napredek, upajo pa, da bodo ekosistem uvedli pred letom 2024.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji