V ZDA prvi skupni odbor za pretočne platforme
Odbor JIC (Joint Industry Committee) bo omogočal več metrik in valut za izvedbo meritev in ustvarjanja enotnega nabora podatkov o gledanosti pretočnih platform.
Kaja Kovič
V odbor so se zdužili televizijski ponudniki Fox, NBCUniversal, Paramount, TelevisaUnivision in Warner Bros. Discovery, ki bodo skupaj z OpenAP in Video Advertising Bureau (VAB) vzpostavili enotne merilne rešitve za industrijo pretočnega videa v ZDA.
Primarni poudarek bo na postopku certificiranja in poenotenja meritev na večih platformah že pred začetkom leta 2024. To pomeni, da so na drugi strani Oceana tik pred oblikovanjem enotnih merilnih standardov in enotnega ekosistema pretočnih video oglasov, kar bo pomagajo pri poslovanju predvsem blagovnim znamkam in oglaševalskim agencijam.
JIC bo dodelane standarde certificiranja meritev objavil predvidoma 1. marca, 25. aprila bodo na dogodku predstavili napredek, upajo pa, da bodo ekosistem uvedli pred letom 2024.