V ZDA prvič v zgodovini več žensk kot moških med direktorji marketinga
Po poročilu svetovalnega in raziskovalnega podjetja Spencer Stuart je bilo v letu 2021 prvič v zgodovini tovrstnih raziskav število direktoric marketinga v ZDA večje od števila moških na tem položaju.
Kaja Kovič
Spolna raznolikost zadovoljiva, etnična in rasna pa ne
100 najboljših oglaševalcev ima po lestvici ameriške publikacije Ad Age 51 % žensk na položaju izvršnega direktorja marketinga. Ta mejnik je posledica znatnega povečanja na novo imenovanih direktoric marketinga, saj je bilo v letu 2021 med novinci v tej vlogi 71 % žensk.
Žal pa je raznolikost med etničnimi in rasnimi skupinami še naprej nizka. Leta 2021 je bilo le 15 % direktorjev marketinga iz tradicionalno premalo zastopanih rasnih ali etničnih skupin. Rezultat se je kljub nizkemu deležu v enem letu povečal, saj jih je bilo v letu 2020 zgolj 13 %. Tudi ta mejnik je posledica znatnega povečanja na novo imenovanih direktorjev, pri čemer jih 18 % pripada etničnim in rasnim skupinam; v letu 2020 jih je bilo namreč le 11 %.
Pri Spencer Stuart so opazili porast števila zunanjih partnerjev, ki prevzemajo položaj direktorjev marketinga. Razlog za to vidijo v tem, da izvršni direktorji želijo še bolj sveže in inovativno razmišljanje v svojih marketinških ekipah in jim zato zagotavljajo sveže voditelje, ki spreminjajo stare načina dela. Zaposlovanje zunanjih partnerjev kot izvršnih direktorjev marketinga se je v letu 2021 povečalo s 37 % v letu 2020 na 45 % v letu 2021.
Poročilo najdete TU.