valencia
Aktualno

Valencia: Mestni marketing z odliko

Španski reper Arkano je iz 300.000 mnenj obiskovalcev Valencie ustvaril pesem in videospot, ki raznežita še tako »neturističnega« človeka. 360-stopinjsko akcijo je razvila agencija Serviceplan Španija, pri njej pa jim pomaga umetna inteligenca.

»Quien lo ha vivido lo sabe« (Tisti, ki je doživel, ve) je naslov nove vabljive komunikacijske akcije Serviceplan Španija za Turistični odbor regije Valencia. Akcija je inovativna zato, ker vsebuje recenzije obiskovalcev mesta, ki slavijo nepozabne točke, trenutke in občutke, ki so jih doživeli v Valencii in te izkušnje prinaša potencialnim obiskovalcev preko poezije in čustvene glasbene podlage. Kampanjo je razvila kreativna agencija Serviceplan Španija.

V algoritem umetne inteligence je bilo vnesenih kar 300.000 recenzij o regiji Valencia in tako je Arkano, slavni reper iz Alicanteja recenzije spremenil v najsodobnejšo obliko poezije, repersko pesem. Ideja je bila torej s pomočjo algoritma izbrati izraze, ki se najpogosteje ponavljajo v recenzijah regije (svetloba, sonce, paella, morje, Mediteran, tradicija) in nato te občutke turistov preslikati v pesem - od umetne inteligence do čustvene inteligence - in jih spreminiti v glas regije Valencia.

Ustvarjalni proces, torej del, v katerem so potrebovali čustveno inteligenco, je bil predan enemu najbolj znanih reperjev v regiji, Arkanu. Ta je izbral recenzije, ki so ga najbolj ganile in ki so se med seboj najbolj ujemale, ter jih prilagodil v pesem in vse skupaj so še glasbeno producirali.

Glavni cilji kampanje temeljijo na promociji najrazličnejših izdelkov in storitev, ki so jih prikazali na različnih destinacijah Valencie. Pomemben poudark akcije je promocija celinskega dela regije, ki turistom ni tako poznan kot obalni. Drug cilj akcije pa je pritegniti popotnike skozi celotno leto. V tem oziru so ustvarili dva avdiovizualna dela, ki poudarjata raznolikost gorskih in obalnih pokrajin v Valencii.

Komunikacijsko akcijo bo moč zaznati na spletnih medijih, v tisku, na televizji in preko zunanjega oglaševanja v Španiji in tujini.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji