Več kot 80 odstotkov potrošnikov verjame v vplivnostni marketing
Študija agencije Matter Communications ugotavlja, da vedno več potrošnikov (81 odstotkov) sprejema vplivnostni marketing in platforme, na katerih se izvaja.
Kaja Kovič
Ta veja marketinga in njegove platforme še naprej kažejo znake moči, saj je 81 odstotkov potrošnikov v raziskavi poročalo, da so jim objave vplivnežev, prijateljev ali družinskih članov na družbenih omrežjih v zadnjem letu zbudile zanimanje za izdelek ali storitev.
69 odstotkov potrošnikov zaupa vplivnežem, prijateljem in družini bolj kot informacijam, ki prihajajo neposredno od blagovne znamke. V skladu s to raziskavo je Insider Intelligence napovedal, da bodo oglaševalci vplivnežem letos namenili več kot 6 milijard dolarjev.
Vpliv na nakup hrane in pijače
Med kategorijami vplivnostnega marketinga je bil po zanimanju in potencialu za spodbujanje nakupov najuspešnejši segment hrane in pijače. Sledijo kategorije zdravje in dobro počutje, lepota in osebna nega ter tehnologija.
YouTube, najpristnejša platforma
Na vprašanje, na kateri platformi jim je vplivnostni marketing najbolj všeč, vsebina pa najbolj pristna, se je 36 odstotkov potrošnikov opredelilo za YouTube in ga tako postavilo na vrh seznama. V raziskavi so ugotovili še, da se zanimanje za vplivnostni marketing povečuje skupaj z nakupi in vsebino ustvarjalcev.
dan_d_23
Zaradi bliskovite rasti trenda vplivnostnega marketinga in družbenih omrežij ekipa MM-a 16. marca 2023 organizira dogodek dan_d_23, na katerem se bodo govorci posvetili letnemu pregledu vseh novosti za uspešno upravljanje družbenih omrežij. Dogodek je namenjen podjetjem, upravljavcem družbenih omrežij (SMM) v podjetjih in agencijah, direktorjem marketinga in profesionalcem, ki želijo osvojiti vsa potrebna znanja.