Zalando
Aktualno

Večna dilema: kaj obleči?

»Se tudi vi vsako jutro sprašujete, kaj obleči? Niste edini,« v najnovejšem oglasu pravi modni spletni trgovec Zalando.

Oglas so zasnovali v sodelovanju z agencijo Wieden+Kennedy Amsterdam, v njem pa se pojavi kar nekaj znanih imen. Med njimi so igralca Willem Dafoe in Luka Sabbat, igralka in manekenka Brigitte Nielsen ter vplivnica Sabrina Bahsoon. Protagoniste so postavili na vlak podzemne železnice, vsak od njih pa se sooča z vprašanjem, kaj naj oblečejo – pa naj gre za prvi zmenek, zato, da bi bili bolj opazni, da bi dobili prost sedež na vlaku ali preprosto zato, da bi bili bolj ikonični.

Poleg oglasa so del oglaševalske akcije tudi plakati znane fotografinje Sophie Jones, ki prikazujejo like, ki se prav tako sprašujejo, kaj obleči za različne priložnosti.

zalando poster

»Našo blagovno znamko razvijamo tako, da bo imela večjo vlogo v življenju naših kupcev. Gradimo na evoluciji njihovega modnega sloga in želimo vzpostaviti nov način, na katerega se ljudje povezujejo z modo,« je ob predstavitvi kampanje povedala Anne Pascual, višja podpredsednica oddelka za oblikovanje, marketing in ustvarjanje vsebin v Zalandu.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji