Večna dilema: kaj obleči?
»Se tudi vi vsako jutro sprašujete, kaj obleči? Niste edini,« v najnovejšem oglasu pravi modni spletni trgovec Zalando.
Oglas so zasnovali v sodelovanju z agencijo Wieden+Kennedy Amsterdam, v njem pa se pojavi kar nekaj znanih imen. Med njimi so igralca Willem Dafoe in Luka Sabbat, igralka in manekenka Brigitte Nielsen ter vplivnica Sabrina Bahsoon. Protagoniste so postavili na vlak podzemne železnice, vsak od njih pa se sooča z vprašanjem, kaj naj oblečejo – pa naj gre za prvi zmenek, zato, da bi bili bolj opazni, da bi dobili prost sedež na vlaku ali preprosto zato, da bi bili bolj ikonični.
Poleg oglasa so del oglaševalske akcije tudi plakati znane fotografinje Sophie Jones, ki prikazujejo like, ki se prav tako sprašujejo, kaj obleči za različne priložnosti.
»Našo blagovno znamko razvijamo tako, da bo imela večjo vlogo v življenju naših kupcev. Gradimo na evoluciji njihovega modnega sloga in želimo vzpostaviti nov način, na katerega se ljudje povezujejo z modo,« je ob predstavitvi kampanje povedala Anne Pascual, višja podpredsednica oddelka za oblikovanje, marketing in ustvarjanje vsebin v Zalandu.