Corona
Aktualno

Vedno več oglasov bo računalniško ustvarjenih (in neresničnih)

Blagovna znamka piva Corona je prebivalcem Lime z videoposnetkom naznanila, da so v njihovem mestu med dva nebotičnika namestili velikansko visečo mrežo. To pa ni bila resnična, temveč računalniško ustvarjena vsebina.

Posnetek je zelo hitro postal viralen in so ga delili uporabniki družbenih omrežij po vsem svetu, ki so bili dejansko prepričani, da je resničen. Zasnovali so ga v agenciji Publicis Peru, kjer so povedali, da je bil velik izziv najti popolno lokacijo in zagotoviti, da je posnetek videti popolnoma realističen. »Izvedli smo obsežno tehnično in umetniško testiranje, naš glavni cilj pa je bil doseči želeni hiperrealizem,« je povedal Beto Noriega, glavni kreativni direktor v agenciji. Dodal je, da gre za nov trend v oglaševanju, ki ga opisuje kot »mehko« različico gverilskega oglaševanja, našli pa so se tudi kritiki, ki pravijo, da gre preprosto za lažno oz. ponarejeno (ang. fake) oglaševanje.

Spomnimo, da smo že v letu 2023 videli nekaj podobnih primerov »lažnih« oglaševalskih akcij, na primer za blagovno znamko Maybelline v Londonu ter za torbice Jacquemus in Netflixovo serijo Griselda v Parizu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji