Velika tržnokomunikacijska akcija STO na Eurosportu
V juniju bo pri nas potekala 28. Mednarodna kolesarska dirka. STO bo priložnost izkoristila za veliko tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri bo krepila prepoznavnost in ugled Slovenije kot trajnostne destinacije aktivnega oddiha.
Kaja Kovič
Slovenska turistična organizacija in Kolesarski klub Adria Mobil tudi letos zagotavljata prenos kolesarske dirke Po Sloveniji, katere slogan je Boj za zeleno, na globalni televizijski mreži Eurosport. Dirko, ki bo trajala od 15. do 19. junija, so na STO zopet prepoznali kot priložnost za predstavitev Slovenije svetovni javnosti. Opravili so zakup oglaševalskega prostora z 238 televizijskimi oglasi na Eurosportu in s 3,2 milijona prikazov spletnih oglasov na spletnih straneh Eurosporta, ustvarili pa bodo tudi vsebinske prispevke za Eurosportovo spletno stran ter objave za družbena omrežja tega medijskega velikana. Z oglasi bodo slovenske turistične destinacije predstavili kot zelene in varne ter idealne za odlična aktivna doživetja.
Odločitev so sprejeli po odličnih rezultatih v preteklih letih za sodelovanje pri kolesarski dirki Po Sloveniji. Ilona Stermecki, v. d. direktorja STO, je izpostavila: »Slovenija je v svetu vse bolj prepoznavna tudi zaradi odmevnih športnih dogodkov, med katere se uvršča tudi dirka Po Sloveniji. Pri dirki sodelujemo že peto leto zapored, saj pomeni odlično priložnost za predstavitev lepot Slovenije in destinacij, skozi katere vodi trasa dirke, in aktivnih doživetij, ki jih naša dežela nudi obiskovalcem.«
Multimedijski velikan Eurosport Group mesečno doseže 205 milijonov ljudi po vsem svetu (preko TV-kanalov, spleta, aplikacij in družbenih omrežij). Takšen doseg ga uvršča med najbolj gledane mednarodne televizijske kanale, tudi pred kanale, kot sta CNN in BBC. V živo bo dirka dnevno predvajana v skupnem trajanju najmanj 10 ur (približno 2 uri na dan), prenašana pa bo tudi na Eurosportovi spletni strani.