Vig produkcija
Aktualno

VIG Produkcija: »Najbolj so nam pri srcu krajše režirane vsebine«

Timotej Lampe Ignjić je profesionalni skateboarder in ustanovitelj kreativne video- in fotoprodukcije. Ljubezen do rolkanja ga je vodila do njegove druge življenjske strasti.

Športna pot Timoteja Lampeta Ignjića se je začela z njegovo ljubeznijo do deskanja na snegu. Velika prelomnica je bilo leto 2004, ko je ob uspešno zaključenem šolskem letu od očeta dobil posebno darilo: rolko. Že kmalu je začel tekmovati – najprej v mlajših kategorijah, nato v starejših, kmalu pa ga je pot ponesla vse do svetovnega pokala. Med njegove največje dosežke sodi 5. mesto v skupnem seštevku globalne lestvice prestižnega tekmovanja FISE. »Rolkanje je šport, pri katerem sem se seznanil tudi z osnovami snemanja video- in fotovsebin. Fantje smo bili na tem področju aktivni že od majhnih nog, saj smo snemali drug drugega med izvajanjem trikov; preizkušali smo se v snemanju 'skejterskih' in 'snowboarderskih' filmov in tako se je rodila ljubezen. Sprva je šlo le za hobi, ki pa je hitro prerasel v nekaj več,« pravi Timotej Lampe Ignjić.

27-letni mladenič je že pet let lastnik kreativne video- in fotoprodukcije z imenom VIG. »Pravzaprav imam dvojno kariero, saj si želim še kar nekaj časa ostati v športu, hkrati pa biti dejaven v produkciji, kjer se vidim tudi po koncu športne poti. Zavedam se, da si v športu aktualen nekje do 35. leta in da moram misliti tudi na to, kaj bo sledilo, ko bo čas za slovo od profesionalnega športa. Moja vizija je bila video- in fotoprodukcija, ker v tem tudi zelo uživam. Rad imam dobre oglase in zame je bilo to, da sem ustanovil produkcijo, najbližje temu, da lahko gradim določeno zgodbo tudi v prihodnosti, po koncu moje kariere,« pravi.

VIG je »zelo pomembna igra«

Kratica VIG predstavlja besedno zvezo »very important game«, zelo zanimiva igra. Pri produkciji sodeluje s stalnimi in zunanjimi sodelavci, ki so avtorji že številnih zanimivih projektov. »Lotimo se marsičesa, najraje pa delamo krajše režirane vsebine, v katerih smo se res našli. To nam je najbolj pri srcu,« pove Timotej. Na vprašanje, ali bi lahko izpostavil sodelovanje, ki je bilo zanje nekaj resnično posebnega, hkrati pa tudi velik izziv, kot iz topa izstreli: »Mislim, da je bilo to lansko sodelovanje z Zavarovalnico Triglav, za katero smo delali resnično zanimiv projekt Tenis sredi morja. Moram poudariti, da je takšne projekte izjemno lepo delati. V njem so sodelovali nekdanji hrvaški teniški zvezdnik Goran Ivanišević, nekdanji slovenski košarkar Marko Milić, slovenski tenisač Aljaž Bedene in ruski tenisač Andrej Rublev. Zamislili smo si scenarij, po katerem so se fantje srečali v Umagu, nato pa z jahto odpluli na morje, kjer jih je čakalo posebno teniško igrišče. Tam so odigrali partijo tenisa, pri čemer so stali vsak na svojem supu. Mislim, da je nastala resnično lepa zgodba – minuto in pol dolg posnetek, ki je naletel tudi na odličen odziv javnosti, saj si ga je v enem dnevu ogledalo več kot sto tisoč ljudi. Navdušeni pa so bili tudi vsi štirje športniki, ki so sodelovali v njem, saj sprva niti niso točno vedeli, kaj jih čaka, ko pa smo jim idejo predstavili, jim je bila izjemno všeč.« Projekt po njegovih besedah ni bil izjemen le zaradi zanimive zgodbe in zvezdniške zasedbe, ampak tudi zaradi številnih drugih dejavnikov – poleg samega koncepta, ki se jim je zdel zelo zanimiv, je namreč vse potekalo izjemno hitro. V manj kot 24-ih urah so končali celoten projekt – dopoldne so imeli snemanje, po njem pa so v hotelu vse skupaj zmontirali –, sledila je postprodukcija in že naslednji dan je bil posnetek na spletu.

Timotej Lampe Ignjić poudarja, da na vse naročnike gledajo enako: »Želimo ohraniti profesionalen pristop k vsem projektom. Ne glede na to, ali gre za majhno ali veliko zgodbo, je naš cilj profesionalno narejen projekt in zadovoljen naročnik. Radi delamo kreativne zgodbe, ne glede na to, za kako velik projekt gre.«

Ne delajo pa le videoprodukcije, ampak poskrbijo tudi za fotografije. Včasih v kombinaciji z videoposnetki, spet drugič si naročnik želi le fotomateriala. »Če gre za večjo oglaševalsko akcijo, radi poskrbimo za oboje hkrati, saj na ta način lahko nudimo resnično celostno storitev. Seveda pa so kdaj v igri le fotografije – ravno pred kratkim smo v sodelovanju z agencijo Propiar za Adidas izvedli večjo fotografsko kampanjo in z rezultati smo vsi zadovoljni. Sodelovali smo z nogometnim klubom Maribor, glavna »zvezdnika«, ki sta sodelovala pri promociji Adidasovih nogometnih dresov, pa sta bila Marcos Tavares in Luka Zahović,« pripoveduje sogovornik, s katerim ugotoviva, da se pred njegovo kamero očitno pogosto znajdejo profesionalni športniki, kar je tudi sam. »Ja, zdi se, da je res tako, čeprav nikoli nismo šli v to smer, da bi si želeli delati samo s športniki. Je pa zame verjetno lažje delati s profesionalnim športnikom, ker tudi sam prihajam s tega področja in so mi določene stvari bolj znane kot nekomu, ki ni nikoli imel povezave s svetom športa.«

Z dvema profesionalnima športnicama – Ilko Štuhec in Saro Isaković – je sodeloval tudi na osmi konferenci o digitalnih komunikacijah v Sloveniji DIGGIT; tudi snemanje dogodkov je namreč ena od storitev, ki jo imajo v svoji ponudbi. »Bili smo medijski sponzor 08DIGGIT-a, kjer smo prav tako v 24-ih urah naredili 'after movie' dogodka ter tri posamične posnetke – poleg Ilke in Sare še z DJ Umekom. Pokrivamo zelo veliko dogodkov; v bistvu smo z njimi začeli, saj so ti običajno za produkcijske hiše začetna stopnja, s katere nato preidejo k režiranim vsebinam.«

Od začetkov, ko so »pokrivali« različne dogodke, do danes, ko so med njihovimi naročniki podjetja, kot so Zavarovalnica Triglav, Casio G-Shock, Oakley in Slowatch, sodelujejo pa z agencijami, med katerimi so Propiar, Grey Ljubljana, Publicis in Saatchi & Saatchi, je minilo nekaj let in v tem času so si ustvarili prepoznavnost in kredibilnost. »Čeprav na začetku nisem imel občutka, da bi nas kdo neposredno ocenjeval, moram priznati, da je trajalo kar nekaj časa, da smo si ustvarili dobro ime oziroma ugled. Verjamem, da je imel takrat zaradi naše mladosti morda kdo tudi pomisleke, ali bomo kos projektu oziroma ali ga bomo uspešno izpeljali. Ampak vsakič, ko smo katerega od projektov zaključili, je bil naročnik zadovoljen in to je dokaz, da tisto, kar delamo, delamo dobro,« pravi. Veliko naročnikov je takšnih, ki po enem projektu nadaljujejo s sodelovanjem, kar se jim zdi resnično pomembno. »Že od začetka se držimo načela, da si želimo delati na dolgi rok in z naročnikom vzpostaviti odnos, ki traja leta. Dolgoročna sodelovanja so se še vsakič izkazala za odlična, saj se po nekaj skupnih projektih že vsi poznamo; vemo, kako stvari potekajo; mi si že predstavljamo, kaj si naročnik želi, oni pa vedo, kako mi delamo, in stvari so tako veliko lažje,« opaža Lampe Ignjić.

Zaradi dobro opravljenih projektov se seznam njihovih naročnikov tudi daljša, saj je na ta račun lažje dobiti tudi nove. »Na začetku smo poslali ogromno predstavitev našega dela in se s potencialnimi naročniki poskusili povezati na ta način, a lahko rečem, da je lažje, če se dobre besede širijo od ust do ust. Precej aktivni smo tudi na družbenih omrežjih, brez katerih trenutno res ne gre, med njimi pa sta za nas najbolj aktualna Instagram in Facebook. Projekte redno objavljamo tudi na naši spletni strani, kjer imamo portfelj naših del,« pojasnjuje sogovornik.

Čeprav je zaradi uspešne športne kariere prepoznaven tudi v tujini, pravi, da se z VIG Produkcijo trenutno osredotočajo predvsem na Slovenijo. »Slovenija je naš domači trg, sam jo imam zelo rad in sem ponosen, da sem Slovenec. Prepotoval sem ves svet in dobro poznam obe plati – vem, kako je v tujini in kako je tu, tako da lahko z gotovostjo povem, da je najlepše doma. Zagotovo pa si želimo kakšen projekt izpeljati tudi zunaj naših meja in morda dolgoročno imeti kakšno podružnico tudi v tujini.«

Usklajevanje dveh karier

Glede na to, da je Lampe Ignjić profesionalni športnik, hkrati pa mu delo v VIG-u predstavlja velik časovni zalogaj, nas je zanimalo, kako usklajuje vse svoje obveznosti. »Tudi sam se včasih vprašam, kako mi to znese (smeh). Priznam, da je na trenutke to zelo težko, hkrati pa imam obe področji tako zelo rad, da ju z veseljem usklajujem. Ker veliko potujem, je včasih res težko in so trenutki, ko kakšno snemanje oziroma projekt usklajujem iz tujine, a z dovolj energije in predvsem strasti do tega, kar počnem, mi nekako uspeva,« v smehu pove.

In kot da mu omenjeni področji ne bi bili dovolj, se je pred dvema letoma lotil še enega projekta, in sicer sodelovanja pri izgradnji deskarskih parkov. »Kot 'skaterji' po duši smo skupaj z MOL naredili idejno zasnovo za 'skate park' v ljubljanskem Tivoliju, ki se je odprl letos poleti. Park je zelo lepo zaživel in vesel sem, ko vidim, da se na njem vsak dan zbirajo športni navdušenci, ki tam trenirajo in se družijo. Počasi v parku nastaja že prava skupnost in na to sem resnično ponosen,« pove.

Ves čas je skupaj s svojo ekipo tudi zelo aktiven pri spremljanju aktualnih trendov v video- in fotoprodukciji. Kot pravi, se ti spreminjajo zelo hitro, tako rekoč iz meseca v mesec, zato se na tem področju veliko izobražujejo in spremljajo najnovejše spremembe. »Ker se tehnologija ves čas razvija, bi lahko rekli, da vsak nov 'izum' oziroma vsaka novost na tržišču prinese nove trende. Trenutno je na primer zelo zanimivo in privlačno snemanje z brezpilotnimi zrakoplovi oziroma droni. Ti so dali snemanju novo perspektivo, ki jo je bilo v časih pred droni veliko težje posneti. Bistvenega pomena se mi zdi, da smo s trendi seznanjeni in da smo jih sposobni uporabiti ob pravem trenutku oziroma ko in če to zahteva projekt, pri katerem sodelujemo. Priznam pa, da če imamo na voljo kreativno svobodo, poskusimo pozabiti na trende, ker samo tako nastane produkt, ki je resnično unikaten in poseben,« še dodaja Timotej Lampe Ignjić.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji