virgin
Aktualno

Virgin Australia v novi komunikacijski akciji slavi sredinski sedež

Po veliki poslovni preobrazbi se letalska družba Virgin Australia vrača na trg in javnosti predstavlja novo misijo in poglavje blagovne letalske znamke, ki jo poznamo že 22 let. Med drugim so vzpostavili komunikacijsko akcijo z zanimivimi iztočnicami.

Spomnimo, družba Virgin Atlantic je v času pandemije razglasila stečaj, nato pa je njen ustanovitelj, 72-letni britanski milijarder Richard Branson, ponudil, da zastavi svojo vilo na Karibih za delno kritje 600 milijonov dolarjev vrednega posojila.

V prenovi blagovne znamke ter pri sveži komunikacijski akciji je družba sodelovala s podjetjem Special, ki ji je pomagalo tudi pri preoblikovanju poslovnega modela. Potrošnikom želijo ustvariti nove, bolj zanimive izkušnje pri letenju z njimi. Akcija »Bring on Wonderful« označuje novo poslanstvo družbe Virgin Australia, to je narediti letenje vzpodbudno in pozitivno doživetje za vse.

Libby Minogue, vodja marketinga pri Virgin Australia, je ob prenovi poslovanja in blagovne znamke dejala: »Nova akcija se začne pri zaposlenih in od njih prehaja do javnosti, za katero želimo, da doživijo to, kar doživljamo zaposleni, ko letimo z neverjetno predanostjo. To ni le oglaševalska akcija blagovne znamke – mi besede prenašamo v dejanja, zares želimo, da je izkušnja letenja edinstvena in čudovita.«

Denarna nagrada za sedenje na sredinskem sedežu

Letalska družba je kot del komunikacijske akcije posnela tudi kratek film in vzpostavila nagradno igro, v kateri slavijo sredinski sedež. Minogue komentira: »Res je, sredinski sedež smo iz najmanj priljubljenega sedežega spremenili v najbolj čudovitega. Gostje, ki sedijo na srednjem sedežu, bodo imeli vsak teden priložnost osvojiti več sto tisoč dolarjev vredne nepričakovane in čudovite nagrade.«

Idejo loterije s sredinskimi sedeži dobili, potem ko so maja letos izvedli raziskavo in ugotovili, da potniki najbolj sovražijo sredinski sedež in ga je kot svojo prvo opcijo izbral zgolj odstotek vprašanih. Loterija bo potekala do aprila, vanjo pa bodo vključeni vsi potniki, ki jim je dodeljen sredinski sedež ali si ga izberejo sami. Letalska družba bo skupno pa podelila 26 nagrad v vrednosti 230.000 dolarjev. Nagrade vključujejo križarjenje po Karibih z ladjo Virgin Voyages in obhod pivnic (t. i. pub-crawl) s helikopterjem.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji