Virgin Media ve, kako oglaševati najhitrejši wifi
Hitra in nemotena brezžična povezava pomeni svobodo, hitrost in brezskrbnost. Vse te pojme je Virgin Media s pomočjo agencije VCCP London odlično zapakiral v novo tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri ima glavno vlogo govedo.
Kaja Kovič
Lahkotna in igriva 360-stopinjska tržnokomunikacijska akcija bo sicer potekala po več kanalih, a njen paradni konj je kratek film, ki ga je režiral Jeff Low in je bil premierno prikazan med nogometno tekmo med Veliko Britanijo in ZDA. Zgodba prikazuje višavsko dolgodlako govedo, ki med lastno pustolovščino neizmerno uživa v vožnji z motorjem po epskih kolesarskih (betonskih) poteh sredi Škotskih višav, saj »končno« preide s skalnatih tal na motor na asfalt in se zato počuti zelo hitrega, svobodnega in brezskrbnega. Režiser je občutke goveda poudaril s pesmijo v ozadju »She is like a Wind« Patricka Swayzeja (iz filma Umazani ples).
Slog kampanje »Zakaj hoditi, ko lahko jahaš« odlično ponazarja novost, ki jo ponujajo pri Virgin Medii; to je najhitrejša in najmočnejša brezžična povezava od vseh večjih ponudnikov, pri gledalcih pa slog pušča občutek, naj se ne zadovoljijo s počasnostjo, ko lahko imajo hitrost.
Virgin Medii in agenciji VCCP London je pri ustvarjanju dolgodlakega goveda pomagala videoprodukcijska hiša Untold Studios, ki je bila v preteklosti nagrajena z emmyjem in bafto.
360-stopinjska akcija bo potekala do konca leta, in sicer na zunanjih površinah, v tiskanih medijih, na televiziji, spletu, družbenih medijih in platformah za pretočne vsebine, največji oglas pa bo krasil O2 Areno.